اطلاعات کلی خبر
عنوان خبر : اطلاع‌رسانی هنرمندانه تعریف شود
کد خبر : ۱۷۶۷۱
تعداد بازدید : ۸
متن کامل خبر

جلسه هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان فارس به منظور انسجام‌بخشی به برنامه‌ها و ارزیابی دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی هفته روابط عمومی و ارتباطات در شرکت برق منطقه‌ای فارس برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در راستای برنامه‌ریزی برای گرامیداشت هفته روابط عمومی در سال جاری، انسجام‌بخشی برنامه‌های سالانه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس با حضور در شرکت برق منطقه‌ای فارس، با مدیران و کارشناسان روابط عمومی این شرکت دیدار و گفت‌وگو کردند. در این نشست که به ریاست فرج‌زاده، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس برگزار شد، پیشنهادات مختلفی در جهت انسجام‌بخشی و اجرای برنامه‌های هفته روابط عمومی ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت. فرج‌زاده با تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در ارتقای سطح اطلاع‌رسانی و تعامل با مخاطبان، خواستار ارائه ایده‌های نو و خلاقانه برای برنامه‌های این هفته شد. وی همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان برای همکاری با شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد. برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تجدید میثاق با شهدا، غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و امامزادگان واجب‌التعظیم شیراز، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف روابط عمومی و تجلیل از فعالان این عرصه از جمله برنامه‌هایی بود که در این نشست مطرح شد. مقرر گردید تا پیشنهادات ارائه شده در این نشست توسط دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها جمع‌بندی و نهایی شود و در جلسه بعدی شورای هیئت‌رئیسه که هفته آینده برگزار خواهد شد، به تصویب نهایی برسد. ضرورت انسجام‌بخشی و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با بیان اهمیت نگاه هنرمندانه و عملیات رسانه‌ای در بیان خدمات دولت بیان داشت: با هم‌افزایی و انسجام‌بخشی به دستگاه‌ها و بیان شاخص‌های ارزیابی و به‌کارگیری تیم ارزیابی دستگاه‌های اجرایی توسط کمیته‌های هیئت‌رئیسه، شاهد ارتقای سطح اقدامات خواهیم بود. در این نشست، مقرر شد مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس با مشارکت اعضای هیئت‌رئیسه و بر اساس انتظارات شورای اطلاع‌رسانی دولت، شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی را تدوین نماید. همچنین از بیست و پنجم لغایت سی و یکم اردیبهشت به عنوان هفته روابط عمومی و ارتباطات برنامه‌های ویژه‌ای توسط شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد. اهمیت روابط‌عمومی در عصر حاضر روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مخاطبان، نقشی کلیدی در ارتقای سطح آگاهی عمومی، ایجاد اعتماد و جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های مختلف ایفا می‌کند. در عصر حاضر که حجم اطلاعات به طور روزافزون در حال افزایش است، روابط عمومی‌ها باید با به‌کارگیری ابزارها و روش‌های نوین، پیام خود را به طور مؤثر به مخاطبان برسانند. هفته روابط عمومی فرصتی مغتنم برای تجلیل از تلاش‌ها و خدمات فعالان این عرصه و همچنین ارائه دستاوردها و برنامه‌های آتی روابط عمومی‌ها به جامعه است.