اطلاعات کلی خبر
عنوان خبر : جایگاه ارزنده روابط‌عمومی بهبود عملکرد مدیریت شهری
کد خبر : ۷۶۵۱
تعداد بازدید : ۱۲۸
متن کامل خبر

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز مطرح کرد: جایگاه ارزنده روابط‌عمومی بهبود عملکرد مدیریت شهری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، ضمن اشاره به نقش مهم روابط‌عمومی‌ها، بیان نمود: اقدامات روابط‌عمومی‌ها محدوده وسیعی از اقدامات را در بر می‌گیرد؛ زیرا از یک سو با تبلیغ عملکرد سازمان، مدافع مجموعه بوده و از سوی دیگر پیگیر درخواست‌ها و پیشنهادات شهروندان هستند. خوشبخت ادامه داد: با توجه به افزایش انتظارات شهروندان از مدیران شهری، روابط‌عمومی‌ها تلاش دارند با بهره‌گیری از راهبردهای علمی و برنامه‌ریزی، در راستای بهبود فرایند‌ها و حرکت در مسیر خط مشی‌های مدیریت شهری گام بردارند. لذا به‌منظور بهبود فرایند‌های مجموعه و اطمینان‌بخشی به شهروندان، همواره برنامه‌های خود را موردارزیابی قرار می‌دهند تا شهروندان به‌عنوان خدمات‌گیرندگان، در اصلاح و بهبود برنامه‌ها نقش داشته باشند. هنگامی که شهروندان به‌خوبی با عملکرد و فعالیت‌های سازمان آشنا شوند و در برنامه‌ریزی‌ها مشارکت داشته باشند، به‌عنوان بازوان توانمند می‌توانند در بهبود خدمات‌رسانی، مدیران را همراهی کنند. شفافیت در عملکرد، پاسخ‌گویی مطلوب و حفظ ارتباطات، عوامل کلیدی در توسعه و پیشرفت سازمانی محسوب می‌شوند که با اقدامات به‌موقع روابط‌عمومی‌ها می‌تواند به نتیجه برسد. به گزارش امور ارتباطات و آموزش شهروندی سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، خوشبخت ضمن تقدیر از زحمات مدیر و کارشناسان روابط‌عمومی در این روز، اشاره کرد: اهتمام و توجه به مقوله آموزش شهروندی و ارتباط دوسویه شهروندان و مدیران شهری، به‌منظور توانمندسازی روابط‌عمومی‌ها ضروری است و با توجه به رشد تکنولوژی و فناوری اطلاعات، به‌کارگیری فناوری روز برای این تعامل دوسویه بیش از بیش نمایان شده است و بایستی سعی کنیم با استفاده از فناوری‌های نوین و ابزارهای به‌روز، در مسیر تعالی عملکرد روابط‌عمومی حرکت نماییم.