[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

آبادانی حافظ جمعیت روستایی است، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز:
آبادانی حافظ جمعیت روستایی است  

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز با بررسی مسائل و مشکلات مسکن روستایی و عمران روستایی در برخی از روستاهای  این شهرستان رویکردهای توسعه و محرومیت‌زدایی را بررسی کرد و اذعان داشت: این مناطق میزبان شریف‌ترین اقشار اجتماع است و روستاییان با سکونت در روستا و حفظ جمعیت آن در عمران و آبادانی میهن اسلامی نقش بسزایی دارند.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد مسکن استان فارس، محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شیراز در بازدید از روستای ماصرم علیا از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز که با حضور دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا و جعفری معاون فنی و اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز صورت گرفت، تداوم عمران و توسعه را از خواسته‌های اصلی روستاییان دانست.
وی همچنین در بازدید از طرح بهسازی و اجرای طرح هادی روستای گردخون شیراز اظهار داشت: اجرای طرح هادی و بهسازی معابر روستای گردخون از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز در حال اجراست و اعتبار اجرای طرح هادی روستای گردخون 10هزار میلیون ریال است که از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اجرای لایه اساس این روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز در حال اجراست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی