[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

استاندار فارس: طرح‌های آبخیزداری اجرایی شود، روزنامه شیراز نوین

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در قرارگاه آبخیزداری استان با اشاره به اهمیت احداث آبخیزها در نقاط مستعد و مناسب، بر ضرورت انجام کارهای مطالعاتی پیش از اجرای آنان تأکید کرد و گفت: می‌بایست بین طرح‌هایی که پشتوانه تحقیقاتی و مطالعاتی دارند با سایر طرح‌ها، تمایز قائل شوید. قسمتی از اعتبارات تخصیص‌یافته به منظور احداث آبخیزداری‌ها را، برای اقدامات مطالعاتی این حوزه اختصاص دهید. 
استاندار فارس، طرح پروژه‌های پیشنهادی برای تصویب در قرارگاه آبخیزداری را منوط به تصویب در زیرکمیته‌های تخصصی دانست و افزود: ابتدا با انجام اقدامات کارشناسی، بررسی همه جوانب، استفاده از نظرات صاحبان تجربه در زیرکمیته‌های تخصصی و تصویب آن، پروژه‌ها تعریف و سپس برای تصویب نهایی به قرارگاه ارائه شود. وی با تأکید بر اینکه کارهای کارشناسی شده در زمان کمتر و با سرعت بیشتری به نتیجه می‌رسند، اظهار داشت: مشخص شدن محل تأمین هریک از الزامات اجرای این پروژه‌ها از جمله تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، مصالح و ماشین‌آلات می‌بایست در زیرکمیته‌ها تعیین شود تا در صورت تأیید نهایی اجرایی شوند.
دکتر ایمانیه به اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های آبخیزداری نیز اشاره کرد و گفت: اعتبار تخصیص‌یافته برای سال جاری در این زمینه مشخص است؛ می‌بایست با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی به سمت اجرای این طرح‌های باارزش گام برداشت.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی