[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فاز یک خط ۲ سرعت گرفت، روزنامه شیراز نوین

آخرین وضعیت ایستگاه‌های در حال تکمیل فاز یک خط ۲ مترو مورد بررسی میدانی مدیریت شهری شیراز قرار گرفت. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آخرین وضعیت ایستگاه‌های در حال تکمیل فاز یک خط ۲ مترو مورد بررسی میدانی مدیریت شهری شیراز قرار گرفت. شهردار کلان‌شهر شیراز در این بازدید میدانی که سید ابراهیم حسینی، علی‌اکبر سلطانی و علیرضا اسکندری اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری نیز حضور داشتند، از تلاش برای راه‌اندازی مابقی ایستگاه‌های فاز نخست خط ۲ مترو تا دهه فجر سال جاری خبر داد.
ارزیابی محمدحسن اسدی از فعالیت عمرانی ایستگاه‌های در حال ساخت استقلال و دولت، قابل قبول و مطلوب بود که او در این راستا بیان کرد: جلسات مستمر و پایش روزانه و هفتگی توسط مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در حال انجام است تا هیچ‌گونه تعلل و توقفی در اجرای پروژه‌ها به وجود نیامده و پیشرفت پروژه‌ها به‌صورت محسوس مشخص و کنترل شود.
بنا به اظهار این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز، برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در راستای ادامه فاز یک خط ۲ از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی و پس از آن به سمت میدان کلبه سعدی انجام شده که مطابق آن، عملیات اجرایی این فاز نیز تابستان ۱۴۰۴ پایان می‌یابد.
او در راستای عملیات اجرایی خط ۳ مترو نیز که از تقاطع بصیرت به سمت میدان راه‌آهن آغاز شده، عنوان کرد: اقدامات اجرایی این خط که گسترش محور غربی خط یک را به دنبال دارد، با قوت در حال پیشروی است.
اسدی اجرا و بهره‌برداری خطوط مترو را از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری شیراز ذکر و تصریح کرد: شبکه ریلی متروی شیراز در مقایسه با کلان‌شهرهای هم‌تراز خود پیشرو است.
شهردار کلان‌شهر شیراز ابراز امیدواری کرد که اجرای خطوط مترو در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرحله بهره‌برداری 
برسد.
راه‌اندازی خطوط منتهی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) با راه دسترسی ریلی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که این مقام ارشد شهری به برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در این راستا در سال جاری اشاره کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی