[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

درخشش شاخصه‌های اطلاع‌رسانی فارس ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل بهزیستی فارس برای سومین سال پیاپی موفق به کسب امتیاز کامل شاخص‌های ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی بهزیستی‌های سراسر کشور گردید. عبدالرحمان سلیم‌حقیقی مدیر روابط‌عمومی بهزیستی فارس ضمن اعلام این خبر بیان داشت: به استناد اعلام نظام‌نامه نظارتی ستاد بر استان، روابط‌عمومی بهزیستی فارس برای سومین سال پیاپی موفق به کسب امتیاز ۱۰۰ و عملکرد عالی در بین روابط‌عمومی بهزیستی‌های سراسر کشور گردیده است.
سلیم‌حقیقی ضمن تبریک این موفقیت به تلاشگران عرصه روابط‌عمومی در ستاد و شهرستان‌های سراسر استان فارس گفت: اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی به عنوان سرفصلی از اخلاق، علم و هنر در تبیین عملکرد و دستاوردهای سازمان بهزیستی بر کسی پوشیده نیست. بدون شک کسب امتیاز کامل و موفقیت روابط‌عمومی بهزیستی فارس برای سومین سال پیاپی، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارشناسان و رابطان ارجمند روابط‌عمومی در بهزیستی‌های سراسر استان فارس است. سلیم‌حقیقی اظهار داشت سازمان بهزیستی با دامنه فعالیت گسترده، بیش از ۱۵۰ نوع خدمت و فعالیت را به جامعه هدف و عموم مردم ارائه می‌کند که شامل گستره خدمات از مشاورات ژنتیک پیش از تولد تا سالمندی است ‌که نقش بسزایی در پیشگیری از معلولیت‌ها، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خدمات‌رسانی به افراد نیازمند خواهد داشت و شناساندن این مجموعه فعالیت‌ها به عموم مردم نیازمند احساس مسئولیت اجتماعی و حمایت خبرنگاران، اصحاب رسانه و دوستداران سلامت و رفاه اجتماعی است.
مدیر روابط‌عمومی بهزیستی فارس در پایان از خبرنگاران ارجمند و اصحاب رسانه برای همراهی و پوشش خبری تصویری فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی فارس که برگرفته از حس نوع‌دوستی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی آنهاست، تقدیر و تشکر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی