[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

مصرف میوه در این زمان باعث فساد معده و مرگ ناگهانی می‌شود، روزنامه شیراز نوین


به گزارش صدآنلاین، اگر میوه را به همراه غذاهای دیگر بخورید، مدت زمان خیلی طولانی در معده نگه داشته می شود که این موضوع می‌تواند باعث تخمیر میوه در روده شود. این کار علاوه بر ناراحتی‌هایی که ممکن است بعد خوردن غذا احساس کنید، باعث نفخ، سوزش معده، اسهال و آروغ زدن می‌شود.
اگر میوه را به همراه غذاهای دیگر بخورید، مدت زمان خیلی طولانی در معده نگه داشته می‌شود که می تواند باعث تخمیر میوه در روده شود؛ این کار علاوه بر ناراحتی‌هایی که ممکن است بعد از خوردن غذا احساس کنید، باعث نفخ، سوزش معده، اسهال و آروغ زدن می‌شود.
موضوع بهترین زمان خوردن میوه بسیار مهم است، زیرا اگر سال‌ها در زمان‌های اشتباه میوه مصرف کنید، می‌تواند بعداً در زندگی‌تان باعث ایجاد مشکلات سلامتی شود.
صبح‌ها بعد از بیدار شدن از خواب بهترین زمان خوردن میوه است، تا یک ساعت بعد از خوردن میوه، از خوردن صبحانه پرهیز کنید تا جذب ویتامین‌ها و مواد معدنی میوه‌ها به درستی انجام شود.
حدود یک ساعت بعد از صرف ناهار نیز زمان مناسبی است تا میوه‌ها را به‌عنوان میان وعده میل کنید. میوه‌ها را قبل از شام هم می‌توانید استفاده کنید؛ به طور مثال اگر ساعت 8 شام می‌خورید، می‌توانید قبل از شام و حدود ساعت 5 یا 6 عصر میوه میل کنید.
بهترین زمان خوردن میوه قبل از ورزش و تمرین است؛ میوه‌ها می‌توانند انرژی زیادی از قند و کربوهیدرات‌های فراوان به شما بدهند و همچنین ویتامین‌های ضروری را برایتان فراهم می‌کنند.
نمونه‌ای از مواد مغذی میوه‌ها که جذب آن قبل از ورزش اهمیت دارد، پتاسیم است که هنگام فعالیت بر روی تعادل الکترولیت شما تأثیر می‌گذارد؛ انبه و موز دو میوه‌ای هستند که مصرف آنها قبل از ورزش توصیه می‌شود.
همچنین تعادل الکترولیت پس از ورزش و تمرین برای بازیابی ماهیچه‌ها مفید است.
لازم به ذکر است که از خوردن میوه‌ها دقیقاً قبل از رفتن به رختخواب پرهیز کنید، زیرا قند موجود در میوه‌ ممکن است سبب بی‌خوابی شود.
اگر به دیابت مبتلا هستید یا به غذاهای اسیدی حساسیت دارید، برای خوردن میوه با معده خالی حتماً با پزشکتان مشورت کنید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی