[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای پروژه تعویض مقره‌های برق در ایستگاه‌های پارس، پرک، عسلویه و گلوگاه ، روزنامه شیراز نوین

روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر از اجرای پروژه تعویض مقره‌های برق در ایستگاه‌های پارس، پرک، عسلویه و گلوگاه استان بوشهر خبر داد و اعلام کرد: به دنبال تأسیس صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی پروژه تعويض مقره‌های سيليكونی خطوط ۷۲۵ و ۷۱۲ حد فاصل ایستگاه‌های پارس، پرک، عسلویه و گلوگاه کلید خورد.
با تأسیس صنایع در سال ۱۳۸۱ که شرایط آب و هوایی و آلودگی خاصی بر منطقه حاکم بود، آغاز گردید که در این بین به دلیل نزدیکی دکل‌های برق فشار قوی به فلرهای گازی پالایشگاه‌ها شاهد آثار مخرب بر روی مقره‌های سيليكونی خطوط انتقال و فوق توزیع بوده‌ایم. 
مکاتبات و پيگيری‌های متعدد، انجام آزمون‌های ویژه مقره‌های خطوط توسط پژوهشگاه نیرو انجام گرفت و خريداری مقره در دستور کار قرار گرفت و پس از اخذ مجوزهای مربوط به ورود به محدوده شرکت نفت و گاز پارس جنوبی، عمليات تعويض مقره‌های آسيب‌دیده براساس اولويت‌بندی‌های در نظر گرفته‌شده آغاز شد. 
طی ۱۳ روز کاری تعداد ۳۶۳ زنجیره مقره بر روی ۵۸ دکل تعویض گردید و با تثبیت شرایط انتقال برق در ایستگاه‌های یادشده هم‌اکنون مشرکان صنعتی و سایر مشترکان در این محدوده از برق مطمئن برخوردارند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی