[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

رشد رضایتمندی با تکمیل پروژه‌های عمرانی، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 9 شیراز، جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی با محوریت  بررسی وپیشرفت فیزیکی پروژه‌ها براساس برنامه زمان‌بندی، علت تأخیر در برخی دیگر و میزان مطالبات پیمانکاران پروژه‌های فعال در سطح  شهرداری منطقه ۹ با حضور شهردار، معاون فنی و عمرانی و پیمانکاران پروژه‌ها  برگزار شد. در این جلسه که در محل دفتر معاون فنی و عمرانی برگزار شد، گزارشی از روند اجرایی و پیشرفت پروژه‌ها ارائه گردید.
شهردار این منطقه با بیان اینکه کسب رضایت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی در دستور کار شهرداری قرار دارد، اظهار امیدواری کرد که با تکمیل پروژه‌های عمرانی، رضایت مردم در بهره‌مندی از پروژه‌های تعریف‌شده را شاهد باشیم. بحث و بررسی و تصمیم‌گیری درباره پرداخت مطالبات پیمانکاران، ارائه راهکارها برای توقف و تأخیر در پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های اقدامات عمرانی، بود که شهردار منطقه به آن اشاره کرد و بیان نمود: اقدامات عمرانی و سرعت بخشیدن به پروژه‌ها برای پاسخ‌گویی به نیاز شهروندان حاکی از عملکرد مطلوب مدیریت شهری است.
لازم به ذکر است در این جلسه مدیران پروژه‌ها، گزارشات خود را در خصوص روند اجرایی پروژه‌های عمرانی را ارائه کرده و ضمن بررسی پروژه در خصوص روند وضعیت پروژه‌ها اعم از سرعت اجرای پروژه و مشکلات احتمالی پیش رو بر لزوم اجرای سریع پروژه‌های عمرانی شهرداری تأکید شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی