[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

معاون شهرداری شیراز: ترافیک محور دروازه قرآن مقطعی و عملیات پیشگیرانه است ، روزنامه شیراز نوین

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: عملیات لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی در تقاطع چهل‌مقام-هفت‌تنان تا میدان قرآن به دستور شهردار این کلان‌شهر و به‌منظور تدبیری برای جلوگیری از تکرار حادثه در مواقع بحرانی سیلابی، به ‌طور شبانه‌روزی در سه نوبت کاری در حال اجراست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هادی شه‌دوست شیرازی از تداوم پروژه‌های زیر‌ساختی به‌ منظور حل گره ترافیکی و تدبیر برای جلوگیری از تکرار حادثه در مواقع بحرانی سیلابی در این کلان‌شهر خبر داد.
او با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان بیان کرد: پروژه‌های تعریض پل سلمان فارسی و عملیات لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی در تقاطع چهل‌مقام-هفت‌تنان تا میدان قرآن به دستور شهردار کلان‌شهر شیراز به ‌طور شبانه‌روزی در سه نوبت کاری در حال اجراست.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به پروژه تعریض سلمان فارسی بیان کرد: اجرای پروژه تعریض عرشه پل سلمان فارسی به دلیل وجود پل کابلی و ترافیک شمال به جنوب و بالعکس در این مسیر، می‌تواند با تسهیل در عبور و مرور یکی از گره‌های ترافیکی این کلان‌شهر را به شکل مطلوب مرتفع کند‌.
شه‌دوست شیرازی عنوان کرد: عملیات اجرایی پل سلمان فارسی حداکثر تا دو هفته آینده ادامه دارد.
این مقام حوزه ترافیک در مدیریت شهری شیراز با بیان اینکه در راستای رفع گره‌های ترافیکی، بهسازی و ایمن‌سازی معابر، پروژه‌های متعددی در دستور کار شهرداری شیراز قرار دارد، افزود: مدیریت شهری برای سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های عمرانی و اصلاح هندسی معابر، رضایت شهروندان را در اولویت قرار داده و تمهیدات ویژه‌ای را در مدت زمان اجرای پروژه برنامه‌ریزی کرده است.
او در بیان جزئيات عملیات حفاری و لوله‌گذاری تقاطع چهل مقام-هفت‌تنان تا میدان قرآن و ورودی شیراز از بلوار هفت‌تنان که منجر به مسدود شدن این مسیر از یکشنبه یکم مردادماه به مدت 15 روز شده است، گفت: هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی و سیلاب در مواقع بحرانی در حیطه وظایف شهرداری است که با توجه به ضرورت اجرای برنامه‌های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از سرازیر شدن آب‌های سطحی در مسیر اعلام‌شده، عملیات لوله‌گذاری، دفع و هدایت آب‌های سطحی به خرم‌رود در دو فاز اجرا خواهد شد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز درخصوص اطلاعیه اعلام‌شده توسط این معاونت قبل از اجرای پروژه مذکور اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده بود هماهنگی و پیش‌بینی‌های لازم به منظور عملیات توسعه شبکه آب‌رسانی شهری از سد درودزن توسط شرکت آبفا به صورت هم‌زمان با عملیات حفاری و لوله گذاری دفع آب‌های سطحی انجام پذیرد، اطلاع‌رسانی اولیه با هدف پیش آگاهی شهروندان فهیم شیرازی انجام و با تعیین تکلیف نهایی تاریخ قطعی آغاز عملیات از یکم مردادماه در نظر گرفته شد.
شه‌دوست شیرازی تصریح کرد: در مدت زمان اعلام‌شده با هدف تسریع در روند اجرایی پروژه و رفاه شهروندان، نیروهای کار در همه ساعات شبانه‌روز در حال فعالیت هستند.
شه‌دوست شیرازی در پایان با تقدیر از صبر و شکیبایی شهروندان در مدت اجرای پروژه‌ها یادآور شد: شهروندان از سفر‌های درون‌شهری غیرضروری در مسیرهای اعلام‌شده، پرهیز و جهت تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی