[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

حامی کودکان ایتام به پویش محرم پیوستند، روزنامه شیراز نوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس گفت: ۲هزار حامی جدید در هفته اول ماه محرم امسال در پویش محرم جذب شده و حمایت از سه‌هزار و ۳۴۸ فرزند معنوی خود را به عهده گرفتند.
یوسف علوی در جمع خبرنگاران بیان کرد: جذب حامیان نیکوکار از طریق کلیه پایگاه‌های ثابت و سیار (بیش از ۶۰ پایگاه) در سطح استان، جذب مجازی و حقیقی صورت گرفته است. وی ادامه داد: طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در ادارات کمیته امداد اجرا می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس در خصوص اجرای این طرح و میزان کمک‌های خیران استان گفت: در اجرای طرح اطعام حسینی تعداد ۱۶۱ آشپزخانه توسط امداد، مراکز نیکوکاری و خیریه‌های استان برپا شده است که از ابتدای ماه محرم تاکنون تعداد ۱۸۸هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و تعداد ۲هزار و ۱۲۰ بسته سبد غذایی در مجموع به ارزش ۱۸۰میلیون ریال به همت خیران استان طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است. پویش محرم بعد از عید نوروز و پویش به عشق علی (عید غدیر) سومین پویشی است که ویژه جذب حامی کودکان ایتام و محسنین، اجرا می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی