[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

دستگیری اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت ‌در گیلان‌، روزنامه شیراز نوین

اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند.
به گزارش تسنیم ، اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که شماری از اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهائیت را در این استان بازداشت کردند.
متهمان بازداشت‌شده که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کانون صهیونیستی موسوم به «بیت‌العدل» مستقر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در ارتباط تشکیلاتی بودند، مأموریت راهبردی احیای تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در استان گیلان را تحت عنوان خط تبلیغ «تهاجمی» و جمع‌آوری هدفمند اطلاعات را برعهده داشتند.
این گروه همچنین مأموریت تبلیغ آموزه‌های استعمار ساخته بهائیت و نفوذ در محیط‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در سطوح مختلف و به طور خاص در آموزشگاه‌های موسیقی برای کودکان و نوجوانان، فعالیت در عرصه کارگردانی و بازیگری تئاتر و نفوذ در سریال‌های شبکه سراسری صداوسیما و استانی باران را برعهده داشتند.
یکی از مصادیق صرفاً تشکیلاتی بودن بهائیت، تأکید مفرط سردمداران به تبلیغ و اشاعه تفکرات دیکته‌شده است؛ فرقه ضاله بهائیت، تبلیغ را از فرامین اصلی و جزو لاینفک خود می‌داند، اما در حضور افراد ناآگاه، بهائیت را به‌عنوان یک باور قلبی معرفی می‌کنند که لزومی ندارد هیچ نمود بیرونی خاصی داشته باشد تا پس از درگیر کردن افراد با موضوع از طریق شست‌وشوی مغزی، خواسته‌هایشان را به افراد القا نمایند.
عناصر بهائی پس از ناکامی در عرصه میدانی با تغییر در شیوه‌های جذب حضوری و توسل به فضای مجازی، در کنار تبلیغ فردی، بخش زیادی از اهداف و برنامه‌های خود را از طریق رسانه‌های نوین و شبکه های مجازی و ماهواره‌ای دنبال و به صورت هدفمند به تحریک مخاطبین خود در فضای مجازی و تشویق به حضور میدانی در اغتشاشات پاییز 1401 و شرکت فعال در کمپین‌های رسانه‌های جریان معاند از جمله کمپین‌های مرتبط با موضوع « بی‌حجابی و اغتشاشات 1401» پرداختند که با برخورد قاطع اداره کل اطلاعات استان گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان مواجه و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردیدند.
در ادامه اداره کل اطلاعات گیلان و سازمان اطلاعات سپاه استان، ضمن دعوت از مردم شهیدپرور استان و حفظ هوشیاری نسبت به نقشه‌های هدفمند دشمنان ایران اسلامی با استفاده از عناصر فریب‌خورده فرقه‌ای که در نهایت خواستار کمرنگ شدن آموزه‌های دینی در بین جوانان عزیز و از پاشیدگی بنیان خانواده می‌باشند، عنوان کرد: «مردم اخبار فعالیت‌های عناصر مذکور را با شماره تماس‌های 113 ستاد خبری اداره کل اطلاعات و 114 ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان مطرح نمایند.»

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی