[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

کاپیتان در فاینورد ماندنی شد، روزنامه شیراز نوین

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی مشتریان زیادی داشت، اما در نهایت ماندن در فاینورد را انتخاب کرد. به گزارش تسنیم، یک دهه از حضور علی‌رضا جهانبخش در فوتبال اروپا می‌گذرد؛ دهه‌ای که برای او بسیار پُربار و همراه با اتفاق‌های خوب بوده است. او اکنون با وجود پیشنهادهایی وسوسه‌انگیز از باشگاه‌های عربستانی و یک پیشنهاد خوب از تیمی فرانسوی، قصد دارد با فاینورد به فوتبال خود در اروپا ادامه دهد.  
گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در حالی وارد سال پایانی قراردادش با فاینورد شده که مدیران این باشگاه به دلیل رابطه خوبی که با جهانبخش دارند او را آزاد گذاشته بودند تا در صورت علاقه‌مندی و داشتن پیشنهادی خوب که از هر لحاظ مورد تأیید او باشد، بتواند در تابستان به طور توافقی جدا شود.
علی‌رضا که در آستانه 30 سالگی است در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری پیشنهادهای زیادی از نقاط مختلف جهان دریافت کرده که برخی از آنها وسوسه‌‌انگیز بوده‌اند، اما کاپیتان تیم ملی پس از بازی در لیگ کنفرانس اروپا و لیگ اروپا با فاینورد، حالا تنها یک هدف در سر دارد و آن تجربه بازی در بهترین تورنمنت باشگاهی اروپا یعنی لیگ قهرمانان است.
جهانبخش که بازی در سه دوره جام جهانی را با تیم ملی ایران تجربه کرده، اخیراً پیشنهاد خوبی از یک باشگاه ریشه‌دار فرانسوی دریافت کرده و حتی هفته گذشته مذاکراتی به دعوت این باشگاه بین طرفین در کشور فرانسه برگزار شد، اما در نهایت علی‌رضا به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.
بال، ملی‌پوش فاینورد همچنین پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی از دو باشگاه عربستانی دریافت کرده که یکی از آنها دستمزد 6 میلیون دلار در سال و دیگری دستمزد 3.5 میلیون دلار در سال را پیشنهاد کرده، ولی در حال حاضر پروژه ورزشی و بازی در لیگ قهرمانان برای علی‌رضا در اولویت است.
بازیکن ایرانی فاینورد که در کارنامه حرفه‌ای‌‌اش آقای‌گلی اردویژه هلند در فصل 18-2017 با پیراهن تیم AZ آلکمار را دارد، همچنین پیشنهادی از یک باشگاه هلندی، چهار پیشنهاد از باشگاه‌های ترکیه‌ای و دو پیشنهاد خوب از لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا(MLS) روی میز داشت که ترجیح داد همه آنها را نادیده بگیرد.
بازیکن سابق برایتون تاکنون در 83 بازی فاینورد را در رقابت‌های مختلف همراهی کرده و موفق شده 16 گل به ثمر برساند و 14 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بسازد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی