[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

استاندار فارس: نقش خبرنگاران در ایجاد امید بی‌بدیل است، روزنامه شیراز نوین


استاندار فارس گفت: نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در ایجاد امید و انگیزه در جامعه و در میان مردم بسیار اثرگذار و بی‌بدیل است.
دکتر محمدهادی ایمانیه شنبه و در آستانه هفدهم مردادماه روز خبرنگار، در گفت‌وگو با ایرنا، ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه افزود: خبرنگاران همواره در کوران حوادث و در سرما و گرما در صحنه حضور دارند و اغلب آنها با نهایت صداقت و دلسوزی در جهت منافع کشور تلاش می‌کنند.
وی ادامه داد: در جریان شیوع ویروس کرونا نیز شاهد بودیم که با وجود همه محدودیت‌ها، خبرنگاران در صحنه حضور داشتند و در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم و آگاهی‌بخشی به جامعه تلاش می‌کردند.
استاندار فارس گفت: خبرنگاران همواره کوشیده‌اند که اخبار را به‌گونه‌ای منتشر کنند که علاوه بر اینکه باعث تحرک و پویایی هرچه بیشتر مدیران و مسئولان می‌شود، مردم را نیز نسبت به آینده کشور امیدوارتر کند.
ایمانیه بیان کرد: با وجود همه تلاش و کوشش‌های شبانه‌روزی که از این قشر زحمت‌کش شاهد هستیم، اما خود آنها نیز در زمینه حقوق، مسکن و معیشت دچار مشکلاتی هستند و ضرورت دارد در این زمینه تصمیمات اساسی در سطح کلان کشور گرفته شود و به حمایت از خبرنگاران به شکل جدی‌تری پرداخته شود.
وی ادامه داد: امسال نیز با توجه به برگزاری ۲ انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه، خبرنگاران می‌توانند در زمینه آگاهی‌بخشی به جامعه در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات بکوشند و به مردم برای انتخاب افراد اصلح کمک کنند.
استاندار فارس همچنین با اشاره به عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان گفت: ایرنا همواره پای کار بوده و به ویژه طی چند ماه اخیر در انعکاس اخبار بسیار خوش‌سلیقه، پویا و جلودار حرکت کرده است.
هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان در تقویم رسمی به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی