[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تحریف توفیق حربه دشمن است ، روزنامه شیراز نوین

 شهرام شاهد- گروه خبر 
رئیس بسیج رسانه استان فارس با بیان اینکه رسانه‌ها نقش محوری در اقناع افکار عمومی دارند، گفت: رسانه بازوی اصلی شکل‌دهی افکار عمومی است و اصحاب رسانه روایت‌ساز، تبیین‌کننده، روشنگر و هدایتگران جامعه هستند. 
هادی رضایی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به تمامی اصحاب رسانه، گفت: 17 مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شجاع، جسور و متعهد شهید «محمود صارمی» به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است. این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.
رئیس بسیج رسانه استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به نقش کلیدی اصحاب رسانه در خط مقدم جهاد تبیین و منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و به‌خوبی می‌توانند موضوعات امیدآفرینی، رشد تولید و مهار تورم و... را با اخبار و به روایت کشیدن عکس به مردم منتقل کنند.
رضایی با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ ترکیبی قرار داریم، خاطرنشان کرد: معاندان، مخالفان و دشمنان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی درصدد ناامیدی جوانان، تحریف واقعیت و حقایق انقلاب، شبهه و اختلاف‌افکنی در جامعه ایران اسلامی هستند که در این جنگ نرم و در راستای ایفای جهاد تبیین، اصحاب رسانه که در خط مقدم این جبهه هستند، باید جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در مقابله با شبهه‌افکنی دشمن ایستادگی کنند تا دشمن، ابزاری برای هجمه‌افکنی نداشته نباشد.
او در ادامه از غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای خبرنگار با هدف تجدید میثاق با شهدا، در روز سه‌شنبه 17 مردادماه ساعت 7 و 30 دقیقه صبح با حضور مسئولان استانی خبر داد و افزود: حضور اصحاب محترم رسانه در برنامه زنده تلویزیونی در جهت تبیین نقش رسانه، سخنرانی رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در خطبه‌های پیش از نمازجمعه 20 مردادماه، رونمایی از پوستر جام رسانه‌ای امید و در پایان تجلیل از خبرنگاران استان با حضور فرمانده سپاه و دیگر مسئولان از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت خبرنگار 
است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی