[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

به مردم اطمینان کنیم، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
عضو شورای اسلامی شهر شیراز خواستار اعتماد و اطمینان به مردم برای رونق سازندگی شد.
محمدرضا هاجری عصر یکشنبه پانزدهم مردادماه در نطق پیش از دستورش، با قدردانی از تلاش‌های مهدی طاهری رئیس سابق شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هیچ‌گاه از مشکل ایجادشده برای دو عضو قبلی شورا خوشحال و مسرور نبوده و برایشان آرزوی تبرئه و بازگشت به خدمت صادقانه به مردم بزرگوار شیراز را داریم. وی با قدردانی از ریاست‌جمهور و استاندار فارس در رابطه با پیگیری احیا و بازگشت کارخانه مخابرات راه دور به چرخه تولید اظهار داشت: این مجتمع بیش از 1000 فرصت شغلی در شیراز ایجاد کرده و روزگاری همین کارخانه، کارت سوخت، کارت بانکی و کارت ملی برای کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و داخل ایران تولید و ارسال می‌کرد. او در ادامه افزود: به نمایندگی از مردم شریف شهر مقدس شیراز، ضمن محکوم نمودن تعرض و ضرب و شتم بانوی مؤمنه آمر به معروف و ‏ناهی از منکر در نارنجستان قوام شیراز، از دستگاه قضایی فارس که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی جلودار ‏کشور است، درخواست تسریع در محاکمه و صدور حکم شرعی و قانونی برای ضارب نابکار داریم که می‌تواند پیشگیری‌‏کننده از این‌گونه حرکات ولنگار و قلدرمآبانه حریم و حرم شکنان باشد.‏
وی با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: همواره افتخارم این است که یک خبرنگارم و آن را با هیچ مدیریت و مسئولیتی معاوضه نمی‌کنم. پرداخت تسهیلات ویژه وام، از طریق بانک شهر با کمک شورا و شهرداری حداقل برای خبرنگاران حوزه شورا و شهرداری می‌تواند گره کوچکی از نیازهای فروبسته آنها را باز نماید.
هاجری با تأکید بر این موضوع که جلوداری و سربلندی شورا و شهرداری در عمران و آبادی شیراز زبانزد است، افزود: محرومیت‌زدایی از محلات محروم و مستضعف نقش اثرگذاری در ایجاد و ترویج ایمان و امید در مردم دارد. منتها همچنان در مردم احساس طبقه‌بندی شمال و جنوب، مناطق خوش‌نشین و فقیرنشین، بالاشهر و پایین‌شهر در توزیع بودجه خدمات شهری و طرح‌های عمرانی وجود دارد. مدیریت واحد شهری با تلاش مضاعف در محلات فقیرنشین و مستضعف و کم‌برخوردار احساس موجود را تغییر دهد تا مردم یا همان ولی‌نعمت همه ماها اعتماد و اطمینان بیشتر و بهتری به عدالت‌گستری پیدا نمایند.
وی با هشدار نسبت به دست‌اندازی به منابع طبیعی گفت: زمین‌خواری، کوه‌خواری، مسیل‌خواری و امثالهم علاوه بر فرصت‌طلبان به بعضی از موقوفه‌ها هم رسیده و مردم مظلوم در منگنه این دستگاه‌های غیرپاسخ‌گو قرار گرفته‌اند. در همین شهر، جاده‌هایی را سراغ داریم که یک طرف آن که دست مردم است، آباد و سرسبز و با آبخیزداری تولیدگر هستند و طرف دیگر جاده که دست محیط‌زیست می‌باشد، خشک و غیرآباد و جلودار آتش‌سوزی‌ها و سیل‌ها می‌باشد. کافی است به مردم اعتماد و اطمینان کنند و در حفظ و نگهداری، از ظرفیت آنها استفاده کنند تا وضع نامطلوب فعلی اصلاح شود.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بخش پایانی سخنانش گفت: علی‌رغم تذکرات چندباره و بررسی در کمیسیون تلفیق، در رابطه با تأمین نور شب بلوار خرامه شیراز به آرامستان بزرگ شیراز به نام «بهشت احمدی» واقع در دریمه شاهد ترک فعل ادارات و سازمان‌ها بوده، همه‌ساله شاهد حوادث تلخ و ناگواری هستیم. همت مشارکتی برق منطقه‌ای فارس، مسکن و شهرسازی و شورا و شهرداری، رافع مشکل موجود است که هرکدام هزینه کار را گردن دیگری انداخته و مشکلات مردم را چند برابر کرده اند. از ریاست شورا درخواست دارم طی جلسه با متولیان امر و چهار نماینده محترم شهرستان شیراز، معضل و مشکل موجود را حل و فصل کنند.زیبنده نیست راه دسترسی به آرامستان مرکزی شیراز شب‌ها در تاریکی و ظلمت مطلق 
قرار گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی