[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برنامه‌محوری برای اعتمادافزایی، روزنامه شیراز نوین

رئیس جهاد دانشگاهی فارس عنوان کرد:
برنامه‌محوری برای اعتمادافزایی

استقلال: رویکرد جهاد دانشگاهی فارس در همه فعالیت‌های خود ایمان، امید و اعتماد به جوانان است

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
رئیس جهاد دانشگاهی فارس گفت: این مجموعه انقلابی در چهار حوزه پژوهش، آموزش، اشتغال و فرهنگ فعال است. امیرحسین استقلال روز یکشنبه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، با تأکید بر این موضوع که در این شرایط اصحاب رسانه باید آگاه باشد و به جامعه نیز آگاهی بدهد، اظهار داشت: با توجه به تشویش رسانه‌های خارج‌نشین و جنگ ترکیبی که علیه ایران اسلامی تحمیل شده است، نقش اطلاع‌رسانی پراهمیت‌تر از همیشه خواهد بود. او با ارائه پیشینه‌ای از این مرکز فرهنگی- اجتماعی افزود: این نهاد انقلابی در سال 1359 در فارس شکل گرفت و اکنون تلاش می‌شود تا همه ظرفیت‌های موجود در جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌های کشور برای رفع مشکلات استان به کار گرفته شود.
رئیس جهاد دانشگاهی فارس در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: پژوهشکده جامع مطالعات شهری فارس با همراهی استانداری، شهرداری، دانشگاه شیراز و جهاد دانشگاهی فارس به عنوان نمونه‌ای بی‌نظیر در سطح کشور راه‌اندازی شد که با هدف بهبود و ارتقای سطوح مدیریتی فعالیت می‌کند.
استقلال با بیان اینکه این پژوهشکده به صورت پروژه‌محور فعالیت می‌کند، عنوان کرد: گروه‌های علمی این پژوهشکده با رویکرد پاسخ‌گویی به نیازهای شهری احصاشده است. استقلال در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های بی‌بدیل فارس در حوزه منابع طبیعی گفت: رسیدگی به محیط زیست از نیازهای مهم استان فارس است که جهاد دانشگاهی به این موضوع ورود کرده و در قالب تفاهم‌نامه‌ای با استانداری به فعالیت علمی در این عرصه می‌پردازد. 
این در حالی است که فارس ظرفیت بالایی در تولید گیاهان دارویی دارد، اما تاکنون اتفاق شاخصی برای بهره‌برداری از آن نشده است. وی افزود: برای پاسخ‌گویی به این نیاز استان جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه‌ای با استانداری امضا کرد و در قالب این تفاهم‌نامه بر تولید محصولات مرتبط با فرآوری گیاهان دارویی تمرکز می‌شود.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی فارس در چهار حوزه پژوهش، آموزش، اشتغال و فرهنگ فعال است، گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر تلاش مجموعه‌های فرهنگی برای فراموش نشدن جنایت حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، جهاد دانشگاهی فارس در این زمینه فعالیت‌های شاخصی را انجام داده که از جمله آنها می‌توان به تألیف چهار عنوان کتاب در این موضوع اشاره کرد. رئیس جهاد دانشگاهی فارس ادامه داد: این نهاد امسال محور ۲ رویداد ملی خود یعنی جشنواره‌های ادبی باران و هنری- قرآنی شهود قدسی را حادثه این حرم مطهر قرار داده است.استقلال عنوان کرد: رویکرد امسال جهاد دانشگاهی فارس در همه برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های خود ایمان، امید و اعتماد به جوانان است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی