[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

جهش آسفالت با اهداف عمرانی آغاز شد ، روزنامه شیراز نوین

یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز با عنوان جهش آسفالت و هدف‌گذاری ۶میلیون مترمربع عملیات اجرای آسفالت با اعتبار ۱۲۰۰میلیارد تومان از فردا در شیراز آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر گفت: یکی از محور‌های درخواست‌های شهروندان در مطالبات از شهرداری، طی سنوات مختلف که در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به ثبت رسیده، بحث آسفالت کوچه‌های خاکی، تراش و ترمیم بوده است.
به گفته او، همواره که شهر توسعه پیدا می‌کند، حفاری دستگاه‌های خدمات‌رسان عمدتاً موجب خرابی و بی‌کیفیتی آسفالت‌ها در شهرها به‌ویژه کلان‌شهرها می‌شود و بر همین اساس، یکی از مهم‌ترین مسائل پیش روی مدیریت شهری، بحث تأمین و اجرای آسفالت است.
سخنگوی شهرداری شیراز افزود: مدیریت شهری در مقاطع مختلف تلاش کرده با اجرای آسفالت‌، بخشی از این کاستی‌ها را برطرف کند.
جاویدی با اشاره به بحث تأمین قیر برای تولید آسفالت عنوان کرد: از سال ۱۳۹۹ به بعد یکی از عمده‌ترین چالش‌های پیش روی کلان‌شهرها تأمین قیر برای تولید آسفالت بوده که به دلیل افزایش چشمگیر قیمت قیر، امروز اجرای آسفالت یکی از گران‌ترین خدمت در شهرداری کلان‌شهری چون شیراز محسوب می‌شود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و اهتمام جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر این خدمت به شهروندان انجام می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بر همین اساس به یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ ‌بر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان از محل پرداخت عوارض شهروندان طی برنامه زمان‌بندی‌شده دوساله انجام خواهد شد. او با اشاره به ثبت ۳هزار و ۱۰۸ تماس در سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در سال گذشته مبنی بر آسفالت معابر خاکی، تراش و ترمیم آسفالت قدیمی گفت: عزم جدی مدیریت شهری در این دوره خدمات شایسته به مردم است.
سخنگوی شهرداری شیراز این نوید را به شهروندان این کلان‌شهر داد که دغدغه مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب در سطح شهر به‌ویژه مقوله آسفالت است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی