[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار شیراز: روز خبرنگار، تکریم آگاهی است، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز روز خبرنگار را روزی برای تحسین دانستن و گرامیداشت تلاشگران عرصه دانایی دانست و ۱۷ مردادماه را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت. به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جمع خبرنگاران، عکاسان خبری و کلیه تلاشگران عرصه خبر که دوشادوش مجموعه مدیریت شهری برای آگاهی‌رسانی به شهروندان تلاش کردند، گفت: روز خبرنگار، تکریم آگاهی و آگاهی‌بخشی است و یادآور رشادت، جسارت و شجاعت شهید صارمی است. خبرنگاری که با بذل جان خود توانست آیه «نون والقلم» را به عینیت برساند و نامش بر پیشانی تقویم ماندگار شود. ۱۷ مرداد روزی است برای تحسین دانستن و تلاشگران عرصه دانایی. اصحاب رسانه چراغ راه روشنگری و امید به آینده هستند، قلمشان در راستای حق و انصاف بر کاغذ می‌نگارد و قاب دوربین‌هایشان حقیقت امروز را در قامت تصویر در تاریخ ثبت می‌کند.
شهردار شیراز خاطرنشان کرد: از شما که طی یک سال گذشته، از غربی‌ترین نقطه شهر پروژه زیرگذر گویم تا شرقی‌ترین مسیر و بزرگ‌راه سردار شهید استوار و آن‌سوتر در اعماق زمین و تونل‌های مترو تا ارتفاعات شمال غرب و پروژه بزرگ‌راه شهید سپهبد سلیمانی، دوشادوش مجموعه مدیریت شهری گام برداشته‌اید، ۳۶۵ روز تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز را در افکار عمومی منعکس کرده‌اید و با قلم و دوربینتان ما را در خدمت‌رسانی به شهروندان فهیم یاری داده‌اید، سپاسگزاریم.
او در پایان خطاب به خبرنگاران گفت: در پناه الطاف حضرت شاهچراغ(ع) سومین حرم اهل بیت(ع) مانا باشید و ۱۷ مرداد روز خبرنگار بر شما فرخنده باد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی