[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

مشکلات دانش‌بنیان‌ها حل می‌شود، روزنامه شیراز نوین

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان فعال بخش کشاورزی در سطوح استانی و ملی قول مساعدت داد. 
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد جواد عسکری در پنجمین نشست شرکت‌های دانش بنیان فعال بخش کشاورزی این استان در سال 1402 گفت: هرآنچه مسائل و مشکلات است را پیگیری خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم منجر به نتایج مطلوب مد نظرمان بشود. نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه نگاه و رویکردش دنبال کردن مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی است، تصریح کرد: اگر همه دغدغه‌مند حرکت کنیم، قطعاً مشکلات حل و فضا برای انجام کارها مهیا خواهد شد؛ باید شرایط و ظرفیت‌های موجود را بالفعل کرد. عسکری با اذعان به اینکه در برخی از بخش‌ها به دلایلی نتوانسته‌ایم به خوبی عمل کنیم، اظهار کرد: در بسیاری از موارد موضوع محدودیت‌های اعتباری مطرح می‌شود. من هم این را تأیید می‌کنم، اما خیلی مواقع با نبود بودجه هم می‌توان کار‌ها را پیش برد؛ با یک فضای همدلی و کمک همگانی می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.
او با تأکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در راستای تأمین امنیت غذایی استفاده کنیم، ابراز کرد: اگر نتوانیم در قالب یک نقشه راه با زمان‌بندی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت حرکت کنیم، بی‌شک و قطعاً در مسیر تأمین امنیت غذایی ضربه خواهیم خورد. وی با بیان اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های بخش کشاورزی در کشور‌های پیرامونی برای سرمایه‌گذاری استفاده کنیم، اضافه کرد: کشت‌های فراسرزمینی، فعال نمودن سیستم‌های بخش کشاورزی و انتقال تکنولوژی‌های نوین از جمله ظرفیت‌هایی بخش کشاورزی است که باید به آن بپردازیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی