[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توافق برای تولید در سینما خانگی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل مؤسسه فیلمیران با بیان اینکه با ساترا به تعامل خوبی رسیده‎‌ایم، گفت: در حال حاضر با سامان مقدم، کیارش اسدی‌زاده، رضا عطاران و آیدا پناهنده به توافق برای تولید سریال در شبکه نمایش خانگی رسیده‌ایم.
به گزارش ایرنا، علی سرتیپی درباره جلساتی که برای اخذ مجوز تولید و انتشار آثار نمایشی داشته است، گفت: در سال جدید حدود پنج کار برای تولید دارم و جلسات من با مدیران ساترا در این خصوص بوده است؛ در حال حاضر اعضای شورای مجوز تولید و انتشار ساترا نگاه خوبی به طرح‌های ما داشتند و درباره یک‌سری مسائل محتوایی هم به ما کمک کردند.
وی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود در حوزه تولید فیلم و سریال، اظهار داشت: قرار است یک کار طنز با سامان مقدم به نام «افعی» بسازیم که توافق‌های آن انجام شده، همچنین «مرداب» کار بعدی است که عوامل هر دو مجموعه در جلسه‌ای که با ساترا داشتند به تعاملات نتیجه‌بخشی رسیدند.
این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: مورد بعدی کاری‌ است که با کیارش اسدی‌زاده و رضا عطاران قرار است تولید شود، همچنین با آیدا پناهنده برای تولید یک سریال به توافق رسیده‌ایم که عوامل این دو مجموعه نیز در جلسه‌ای که با ساترا داشتند به تعامل رسیده‌ایم.
سرتیپی اعلام کرد: در مورد این کارهای جدید یک جا ما کوتاه آمدیم و یک جا ساترا کمک کرده است و به تعامل رسیدیم؛ روندی که در حال حاضر طی می‌شود درحال جا افتادن است. برخلاف دو سال گذشته که احساس می‌کردیم اتفاقی نمی‌افتد و جریان پیش نمی‌رود، اما الان با مدیران به همکاری و تعامل می‌رسیم.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی مشکل خاصی با هر دو شورا نداریم؛ همکاری‌های خوبی در حال رخ دادن است. یکی از اتفاقات خوب این است که زمان صدور مجوزها سریع‌تر شده است و مدت زیادی برای گرفتن مجوز طول نمی‌کشد. این سیستم در حال جا افتادن است یعنی هم ما متوجه شده‌ایم که چه‌کارهایی باید انجام دهیم و هم مدیران ساترا؛ به طور کلی تعاملات خوبی درخصوص کارهای‌مان داشته‌ایم. مدیرعامل پلتفرم «فیلم‌نت» درباره چالش‌های احتمالی موجود در صدور مجوز توضیح داد: من به‌عنوان یک تولیدکننده سعی می‌کنم چیزی را ارائه دهم که از خط قرمزها عبور نکنم به همین دلیل حداقل از یک سال گذشته در این خصوص به مشکلی برنخورده‌ایم. سرتیپی درخصوص مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظارت صداوسیما بر نمایش خانگی خاطرنشان کرد: در مدت یک ماهی که این مصوبه منتشر شده است، سخت‌گیری ندیده‌ام اما در کل امیدوارم آیین‌نامه خوبی منتشر شود. من معتقدم باید اجازه دهند تا روندی که درحال حاضر وجود دارد، ادامه پیدا کند. ما فقط کمی نگران آینده هستیم که این افراد بروند و افراد جدیدی بیایند؛ در هر صورت روند موجود نتیجه‌بخش است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی