[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

غیبت را نهی کردم ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از آخرین امر به معروفش می‌گوید که در یک جلسه از کسی که غیبت دیگری را می‌کرد، خواست تا پشت سر برادر مؤمنش غیبت نکند.
حجت‌الاسلام محمد قمی در پاسخ به این سؤال خبرنگار ایرنا که «آخرین باری که امر به معروف کردید، چه زمانی و درباره چه موضوعی بود»، گفت: ظهر روز شنبه کسی را نهی از منکر کردم؛ البته امر به معروف و نهی از منکر مسئله‌ای است که هر روز هست. خبرنگار در ادامه این سؤال را مطرح کرد که آیا منظورتان از امر به معروف برای حجاب زنان در خیابان است که گفتم این مسئله یک مصداق است ولی منظورم کلی بود. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با لحنی برادرانه و مؤدبانه پرسید آیا نباید بگویید که اجازه هست مصاحبه کنید یا اجازه نیست؟ که گفتم شما که مرا می‌شناسید و آقای قمی با همان لحن نرم ادامه داد بله ولی از همان ابتدا شروع به ضبط می‌کنید که در پاسخ گفتم اگر بخواهید، ضبط را قطع می‌کنم که بزرگوارانه سؤالم را پاسخ داد و در ادامه گفت: موضوعی را که گفتم در یک جلسه‌ای بود که احساس کردم یکی از اعضای حاضر غیبت کسی را می‌کند و من تذکر دادم که غیبت نکند. موضوع هم، مصالح مردم و کار نبود؛ در واقع بدی کسی را می‌گفت که لزومی نداشت اسم او را ببرد.
از آقای قمی پرسیدم واکنش طرف چه بود؟ و آیا قبول کرد که کارش اشتباه بوده؟ و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت چهره‌اش درهم رفت(ناراحت شد) ولی حرف مرا رد نکرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی