[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تقویت فرهنگی مراکز مذهبی ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس: رویکرد دولت سیزدهم ارتقای مراکز مذهبی و فرهنگی است
تقویت فرهنگی مراکز مذهبی 

دکتر ایمانیه: در جهت ارتقای جایگاه مساجد در تراز جامعه اسلامی موظف به تلاش بیشتر هستیم

استاندار فارس، مساجد را از اصلی‌ترین پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی مردم دانست و گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم ارتقای بیش از پیش مساجد و مراکز مذهبی و ‌فرهنگی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه شامگاه پنجشنبه در شب عاشورای حسینی با حضور در مسجد امتیاز شیراز، در جمع عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) افزود: جایگاه و ابعاد فرهنگی اجتماعی مساجد از اهمیت بسیاری برخوردار است و هیچ‌کس حق ندارد ساختار و وضعیت عمرانی یا فرهنگی مساجد را تنزل دهد. وی ادامه داد: در جهت ارتقای جایگاه مساجد در تراز جامعه اسلامی موظف به تلاش بیشتر هستیم.
نماینده عالی دولت در فارس، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان کربلا اظهار کرد: بی‌شک واقعه کربلا و عاشورا مهم‌ترین و اثرگذارترین حادثه تاریخ است. عاشورا نقطه‌عطف است؛ چراکه نمایشی عظیم از همه خوبی‌ها، درس‌ها و نکته‌ها و بالاخره اراده‌های آهنین است که تمامی اصول و فروع زندگی را در بر گرفته است.
ایمانیه گفت: امام حسین(ع) به همه ملت‌های ستم‌‌دیده عالم آموخت که با استعمار مبارزه کنند و خود را از استعمارزدگی و فلاکت نجات دهند و همواره مناعت طبع و همت عالی داشته باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی