[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

گشايش‌هاي تازه براي تثبيت برق پايدار در برازجان و مناطق شمالي استان بوشهر ، روزنامه شیراز نوین

مسئولان برق منطقه‌ای فارس از ايستگاه‌های برق برازجان بازديد كردند؛ در اين برنامه بازديد تمهيدات لازم برای تأمين و تثبيت برق پايدار در شهرستان دشتستان و مناطق شمالی استان بوشهر اتخاذ گرديد. به گزارش روابط عمومی شركت برق منطقه‌ای فارس، خوارزمی، معاون مالی و پشتيبانی شركت برق در جريان اين بازديد از ايستگاه‌های برق شهرستان دشتستان بازديد كرد، اين برنامه بازديد در راستای مصوبه شورای معاونين برای بررسی ظرفيت‌های تأمين و انتقال برق در اين مناطق صورت پذيرفت.
در جريان اين بازديدها که از ايستگاه‌های 66 و 230 شهرستان دشتستان صورت گرفت، آخرين تصميمات برای تثبيت شرايط تأمين برق در اين مناطق مورد بررسی و بازبينی قرار گرفت.رئيس ناحيه برق برازجان هم در حاشيه اين بازديدها در ديدار چهره به چهره با اپراتورها و كارشناسان ايستگاه‌های يادشده، پای صحبت آنان نشست و به بررسی مشكلات همكاران پرداخت.
 در حاشيه اين بازديدها اعلام شد که با توجه به اينكه اولويت دولت، توسعه و احداث نيروگاه‌های خورشيدی و پرداختن به انرژی‌های تجديدپذير است و با حمايت دولت از سرمايه‌گذاران نيروگاه‌های نوين در تأمين زمين متقاضيان و همچنين به منظور تأمين برق مستمر و پايدار، بخش خصوصی در شهرستان دشتستان، از طرح‌های تأمين برق و انرژی با مشاركت بخش خصوصی استقبال می‌شود. مسئولان حاضر در اين برنامه بازديد هم تأكيد كردند که در كنار افزايش ظرفيت و توسعه كليدخانه پست‌ها و ايستگاه‌های شهرستان دشتستان و برازجان، افزايش ظرفيت خطوط ۶۶ كيلوولت برازجان ۲۳۰،  برازجان ۳، افزايش ظرفيت ساير خطوط، برق‌رسانی به پروژه‌های مسكن مهر استان  و برق‌رسانی به مناطق محروم از ديگر اولويت‌هايی است كه دنبال می‌گردد.
شهرستان دشتستان يكی از مناطق  مهم و استراتژيک استان بوشهر است و دورترين مناطق اين شهرستان هم  كه در اطراف آن تأسيسات صنعتی و كشاورزی  قرار دارند در اولويت تأمين و تثبيت برق قرار دارند.
لازم به ذكر است، اين برنامه بازديد با حضور مدير  انتقال برق استان بوشهر ترتيب يافت و معاون مالی و پشتيبانی شركت،  قول‌هايی در جهت رفع مشكلات رفاهی ايستگاه‌ها داد كه مورد استقبال همكاران قرار گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی