[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تقدیر فرماندار ارسنجان از حضور مردم در عزاداری دهه اول محرم ، روزنامه شیراز نوین

 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در پیام‌های جداگانه‌ای از حضور مردم در مراسم عزاداری سالار شهیدان و پوشش اخبار مراسم توسط خبرنگاران تقدیر به عمل آورد. در قسمتی از این پیام آمده، بدین‌وسیله ضمن تسلیت این ایام از مردم شریف و کلیه دست‌اندرکاران برپایی عزای امام حسین(ع) و یاران باوفایش تقدیر و تشکر می‌نمایم. از هیئت‌های مذهبی، امام‌جمعه محترم، فرماندهی و پاسداران محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرماندهی و سبزپوشان حافظ امنیت فراجا، اعضای محترم شورای تأمین، شورای اداری، بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج، شهرداری و شورای شهر، بخشداری، دهیاران و شورای اسلامی شهرستان، بخش و روستاها، روحانیت، اورژانس، حوزه‌های علمیه، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و به ویژه مردم حسینی شهر و روستا و... تقدیر و تشکر می‌نمایم.
ان‌شاءالله که بتوانیم رهروان خوبی برای آن حضرت باشیم. در پیام تقدیر از اصحاب رسانه نیز آمده است:
بی‌شک نقش رسانه و سفیر انعکاس واقعیت‌ها و منزه کردن سره از ناسره بر کسی پوشیده نیست.
در موضوع برنامه‌های فرهنگی، ثبت وقایع، ضلع سومی از سه ضلع راهبری، اجرا و انعکاس است و همان‌طور که تا راهبری نباشد اجرایی صورت نمی‌گیرد، تا انعکاس نباشد، اجرا در حلقه محصور خود باقی می‌ماند و آن‌طور که شایسته است نمودی نمی‌یابد.
در انعکاس برنامه‌های فرهنگی از جمله مراسم و برنامه‌های ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی غیر قابل انکار است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی