[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بررسی آخرین وضعیت خط ۳ مترو، روزنامه شیراز نوین

آخرین وضعیت خط ۳ مترو مورد بررسی عملیاتی شهردار کلان‌شهر شیراز قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی با همراهی جمعی از معاونان و مدیران شهرداری و شرکت پیمانکار، آخرین وضعیت عملیاتی پروژه خط ۳ مترو را موردبررسی قرار داد.
شهردار کلان‌شهر شیراز در جلسه‌ای که در راستای این بازدید عملیاتی انجام گرفت، اظهار کرد: طبق برنامه پیش‌بینی‌ و هماهنگ‌شده، بررسی آخرین وضعیت پروژه‌ها با حضور پیمانکاران طرف قرارداد در محل پروژه انجام می‌شود تا هیچ‌گونه تعلل و توقفی در اجرای پروژه‌ها به وجود نیامده و پیشرفت پروژه‌ها به‌صورت محسوس مشخص و کنترل شود.
او با بررسی شبکه متروی شیراز در ضلع غربی خط یک که از تقاطع بصیرت به سمت ایستگاه راه‌آهن در حال اجرای عملیات است، تصریح کرد: همه موارد این پروژه مورد بررسی کارشناسی و مدیریتی قرار گرفته و برنامه‌ریزی و زمان‌بندی آن نیز انجام شده است.
اسدی بیان کرد: در این جلسه انتظارات شهرداری از پیمانکار بیان شد و تقاضا و درخواست‌های پیمانکار موردبررسی قرار گرفت.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز در خصوص مراحل پیشرفت این پروژه اعلام کرد: تاکنون اقدامات عملیات اجرای خط ۳ مترو به‌خوبی در حال پیشرفت است و یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اجرای هرچه سریع‌تر خطوط مترو است. اسدی با بیان اینکه خط ۳ مترو به لحاظ گسترش شهر شیراز و وجود شهرک‌های بزرگ و پرجمعیتی و همچنین محور ورودی صدرا- شیراز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ابراز امیدواری کرد: با اهتمام و برنامه‌ریزی شهرداری شیراز و همکاری پیمانکار، خط ۳ مترو طبق برنامه زمان‌بندی به‌موقع بهره‌برداری و مسافرگیری می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی