[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ترویج فرهنگ عاشورایی در دهه اول محرم، روزنامه شیراز نوین

مدیر روابط‌عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس از رونق برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه اول محرم خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان فارس، جلیل کاظمی با تأکید بر پاسداشت ارزش‌های دینی و انقلابی در این مجموعه تأکید کرد: رسالت اصلی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس گسترش زیرساخت‌های درمانی و ارائه خدمات بهینه به بیماران است و به‌موازات آن در تلاش هستیم تا در زمینه ترویج فرهنگ غنی عاشورایی گام‌های مؤثری برداریم.
او با اشاره به برخی از اقدامات انجام‌شده در این حوزه افزود: برپایی موکب‌های حسینی در درمانگاه‌ها و بیمارستان شهید بهشتی، ارائه خدمات جهادی در زمینه تشخیص و مداوا به بیماران نیازمند، مشاوره‌های پزشکی توسط کادر درمان و برپایی میز خدمت از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در دهه اول به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
مدیر روابط‌عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس افزود: بنا بر تأکید حسن‌شاهی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس، فعالیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و از هر فرصتی برای خدمت به جامعه، گسترش مفاهیم ارزشی، نشاط‌افزایی و مهم‌تر از همه خدمت به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی بهره خواهیم برد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی