[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اشتغال و تسهیلات، مشکل مزمن‌شده فارس، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه در حاشیه سفر به شهرستان پاسارگاد و برگزاری میز خدمت مردم، حضرت سیدالشهدا(ع) را نمونه بارز و شاخص خدمتگزاری به مردم عنوان کرد و افزود: در سیره خدمت‌رسانی امام حسین(ع)، نکات برجسته‌ای وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان توجه به شخصیت و حیثیت افراد را نام برد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در جریان سفر به شهرستان فرهنگی تاریخی پاسارگاد با فعالان اقتصادی و برخی از مردم این شهرستان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
 استاندار فارس در پایان این میز خدمت با بیان اینکه یکی از اولویت‌های خود را در دور دوم سفرهای شهرستانی، برپایی میز خدمت قرار داده است، اظهار داشت: در ایام سالروز شهادت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفای ایشان قرار داریم؛ ایشان نمونه‌ی بارز و شاخص خدمتگزاری به مردم و دردمندان بود که با اعمال و رفتار به دیگران خدمت می‌کرد و همچنین، چگونه خدمت کردن را عملاً 
آموزش می‌داد.
 وی با اشاره به سیره امام حسین(ع)، تصریح کرد: در سیره خدمت‌رسانی سید جوانان اهل بهشت، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، نکات برجسته‌ای وجود دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان توجه به شخصیت و حیثیت افراد نام برد. دکتر ایمانیه با اشاره بر اینکه عمده مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران کمافی‌السابق به حوزه اشتغال و تسهیلات بانکی مربوط می‌شود، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا مشکل اشتغال را با استفاده از ظرفیت شهرک‌های صنعتی مرتفع کنیم؛ لیکن موضوع تسهیلات در اختیار استان‌ها نیست. لذا از هیئت محترم دولت و مجلس محترم شورای اسلامی درخواست می‌کنم راه‌های جدیدی را برای ارائه تسهیلات پیش روی صنعتگران و تولیدکنندگان قرار دهند.
در این میز خدمت، ۴۰ نفر از مردم و فعالان صنعتی و سرمایه‌گذاران شهرستان پاسارگاد، بی‌واسطه با نماینده عالی دولت در فارس ملاقات کردند و به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی