[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز: نخبه‌گزینی صدرنشین برنامه‌ها می‌باشد ، روزنامه شیراز نوین

اولویت نخبه‌گزینی، شایسته‌سالاری و تلاش برای پرورش شایسته توانمندی‌ها، در مجموعه علوم‌پزشکی شیراز است. رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آیین آغاز به کار برنامه «روز معرفی دانشگاه»، اولویت بخشیدن به نخبه‌گزینی و شایسته‌سالاری، همراه با تلاش برای پرورش شایسته توانمندی‌ها را از دلایل موفقیت دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در کشور برشمرد.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سیدوحید حسینی» در این آیین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام سجاد(ع) و ایام محرم افزود: دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه، رسالت‌های متعددی را عهده‌دار بوده و در حیطه‌های مختلف به میزانی از توانمندی رسیده که پاسخ‌گوی نیازهای مردم باشد. او خطاب به داوطلبان کنکور سراسری و خانواده‌های آنان گفت: پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران، مردم برای ادامه تحصیل و درمان به خارج از کشور مراجعه می‌کردند، اما اکنون به میزانی از پیشرفت دست یافته‌ایم که از دیگر کشورهای همسایه برای آموزش و درمان به کشور ما مراجعه می‌شود.
دکتر سیدوحید حسینی حضور دانشجویان بین‌الملل از کشورهای مختلف در دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز را نمودی دیگر از توانمندی این مرکز دانشگاهی در عرصه‌های بین‌المللی برشمرد.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس آمیختگی علم و عمل اساتید، کارکنان و دانشجویان، در کنار نخبه‌گزینی و پرورش توانمندی‌ها را از جمله عرصه‌های موفقیت دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز برشمرد و اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مدیران و اساتید برجسته این دانشگاه از شهرهای مختلف کشور بوده و در حال خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف بهداشت، درمان و آموزش هستند. رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، دانشجویان را وارثان دانشگاه، مایه سربلندی و ارتقای کشور معرفی کرد و گفت: دانشجویان، عضوی مهم از خانواده دانشگاه و همانند فرزندان اساتید و مسئولان 
دانشگاه هستند.
دکتر حسینی با اشاره به جایگاه اعضای هیئت علمی، گروه‌‌های آموزشی و دانشکده‌ها در اولویت‌های تصمیم‌گیری و مدیریتی دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، بر ضرورت تقویت پیوند میان عرصه آموزش و خدمت تأکید کرد. او همچنین از داوطلبان کنکور سراسری خواست تا پس از حضور در محیط دانشگاهی، بکوشند به نحو عملیاتی و فراتر از سطح تئوری، علم‌آموزی کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی