[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازرسان نامحسوس مدیران مدرسه را برکنار کردند، روزنامه شیراز نوین

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و‌ پاسخ‌گویی به شکایات آموزش و پرورش فارس خبر داد:
بازرسان نامحسوس مدیران مدرسه را برکنار کردند

حسینی: پنج مدیر مدرسه در پی بازدید بازرسان ستاد ثبت‌نام مدارس فارس تغییر کردند 

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و ‌پاسخ‌گویی به شکایات آموزش و پرورش فارس از تغییر پنج مدیر مدرسه در پی بازدید و گزارش بازرسان ستاد ثبت‌نام در مدارس فارس خبر داد. به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش فارس، سید اسماعیل حسینی گفت: از ابتدای تیرماه و شروع ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی پیش رو تاکنون بیش از سه‌هزار و ۵۳۶ بازدید توسط بازرسان محسوس و نامحسوس از فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس استان انجام شده است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و ‌پاسخ‌گویی به شکایات آموزش و پرورش فارس گفت: همچنین سامانه شکایات مردمی نیز فعال شده و گزارشات مردمی دریافت شده است. حسینی گفت: تاکنون تغییر پنج مدیر مدرسه در پی بازدید و گزارش این بازرسان از فرایند ثبت‌نام در مدارس فارس انجام شده و این بازدید‌ها همچنان ادامه دارد. دبیر کارگروه نظارت و ارزیابی پروژه مهر بازگشایی مدارس فارس گفت: این پنج مدیر مربوط به نواحی آموزش و پرورش شهر شیراز و شهرستان‌های زرقان و مرودشت بوده است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و ‌پاسخ‌گویی به شکایات آموزش و پرورش فارس، عمده‌ترین تخلفات را دریافت وجه هنگام ثبت‌نام و عدم رعایت محدوده جغرافیایی ثبت‌نام عنوان کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی