[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

۷۰ درصد ترکیب مشخص شده است ، روزنامه شیراز نوین

سرمربی تیم فوتبال شهرراز شیراز با اظهار اینکه ۷۰ درصد ترکیب این تیم برای مسابقات لیگ دسته اول مشخص شده است،‌ گفت: ۲ هفته است تمرینات فشرده را شروع کردیم و می‌کوشیم در مسابقات عملکرد مناسبی داشته باشیم.
به گزارش ایرنا،‌ ستار زارع در این خصوص بیان کرد:‌ بازیکنان باکیفیت و صاحب کارنامه‌ای را به خدمت گرفته‌ایم تا تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم؛ ضمن اینکه چند بازیکن خوب دیگر را به خدمت خواهیم گرفت.
برگزاری اردوی تدارکاتی در تهران
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد:‌ برای آمادگی بیشتر یک اردوی ۱۵ روزه را در تهران برگزار کرده و با چند تیم خوب هم بازی تدارکاتی خواهیم داشت تا نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود؛ سپس در شیراز تمرینات را از سر خواهیم گرفت و با قدرت در مسابقات لیگ دسته یک شرکت خواهیم کرد.
زارع با بیان اینکه صعود به لیگ برتر از اهداف و برنامه باشگاه برای سال‌های آینده است،‌ تصریح کرد: سرمایه‌گذاران باشگاه اهداف بزرگی را در سر دارند که آن هم صعود به لیگ برتر است و امیدوارم مسئولان استان حمایت کنند تا این افراد که در شرایط سخت اقتصادی روی فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند برای تحقق اهدف خود سرد نشوند.
کاپیتان اسبق تیم برق شیراز ۷۵ ساله که دیگر نامی از این تیم نیست‌،‌ اظهار داشت:‌ مهم‌ترین ابزار برای ارائه بازی‌های جذاب داشتن زمین چمن باکیفت است و از مسئولان ورزش و استان می‌خواهیم تا هرچه زودتر زمین ورزشگاه پارس و حافظیه مهیا شده و به انتظار چندین ساله هواداران در فوتبال فارس پایان داده شود.
سرمربی تیم شهرراز افزود:‌ فجر شهید سپاسی و شهر راز، ۲ نماینده فارس در لیگ دسته یک هستند که برای بازگشت به روزهای اوج فوتبال فارس و داشتن دو تیم در لیگ برتر نیاز به حمایت دارند تا این اتفاق خوب که هواداران فوتبال سالهاست انتظار آن را می کشند، رقم بخورد.
زارع گفت:‌ زمین ورزشگاه بعثت آموزش‌وپرورش فارس در شیراز را به مدت یک سال اجاره کرده‌ایم تا از بابت تمرین کردن مشکل نداشته باشیم؛ هرچند نمی‌توان در این ورزشگاه مسابقات لیگ را بر گزار کرد؛ چراکه مورد تأیید سازمان لیگ نیست، برای همین هم تأکید داریم ورزشگاه پارس و حافظیه آماده مسابقات شود.
دیدار ۲ همشهری که دربی گفته می‌شود در تاریخ فوتبال دنیا سالهاست وجو دارد و برای همین این‌گونه بازی‌ها هم برای تماشاگران و هم بازیکنان از یک هفته قبل تا مدت‌ها بعد بحث دربی در شهر داغ است که مهم‌ترین و قدیمی‌ترین دربی آسیا تیم‌های استقلال و پرسپولیس با ۱۰۱ بازی است. در آن سال‌های نه چندان دور که فوتبال فارس با ۲ تیم در لیگ برتر حال روز خوبی داشت، شهرآورد برق و فجر شهید سپاسی هم دو بار در لیگ برتر رقم می‌خورد، اما دربی شیرازی‌ها چند سالی است که در دسته یک برگزار می‌شود و پس از انتقال تیم قشقایی شیراز به یزد پس از یک وقفه یک ساله دوباره شاهد دربی شیرازی، این بار با فجر شهید سپاسی و شهر راز هستیم. مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در فصل جدید قرار است با شرکت ۱۸ تیم از اوایل شهریورماه سال جاری آغاز شود. تیم‌های فجر شهید سپاسی و شهر راز شیراز که امتیاز تیم آرمان گهر سیرجان را خریداری کردند، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان هستند. تیم‌های اول و دوم لیگ آزادگان در فصل جاری به لیگ برتر دوره بیست‌وچهارم صعود خواهند کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی