[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سرانجامِ پیچیده‌ترین انتقال تابستان، روزنامه شیراز نوین

به نظر می‌رسد که مذاکرات دو باشگاه یوونتوس و چلسی برای انتقال روملو لوکاکو بالاخره به سرانجام برسد. به گزارش ورزش سه، یوونتوس خود را آماده نهایی کردن انتقال روملو لوکاکو می‌کند. در حالی که به نظر می‌رسید این ستاره بلژیکی راهی اینتر شود با ورود بیانکونری به ماجرا، مسیر لوکاکو به کلی تغییر کرد و او در آستانه پیوستن به یووه برای تقویت خط حمله این تیم قرار دارد.
کریستین جونتولی برای انجام مذاکرات نهایی به لندن سفر کرده و نتیجه مذاکرات او با سران چلسی می‌تواند پرونده انتقال کوکاکو را بالاخره ببندد.
با توجه به شرایط فعلی، لوکاکو فعلاً به صورت انفرادی تمرین می کند؛ این در حالی است که او تا سال 2026 با چلسی قرارداد دارد. البته همین موضوع برگ برنده یوونتوس است، چراکه مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، پیش از این اعلام کرده بود که برای خالی کردن لیست تیمش نیاز به فروش چند ستاره دارد که یکی از آنها لوکاکو است.
مذاکرات چلسی و اینتر برای انتقال لوکاکو تا رقم 40 میلیون یورو پیش رفته بود و حالا یوونتوس می‌خواهد با رقمی نزدیک به این رقم کار را تمام کرده و پیراهن راه‌راه سیاه و سفید را به تن ستاره بلژیکی کند که اینتری‌ها را بابت مذاکره با یووه حسابی دلگیر کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی