[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

نیازمند نهضت بازآفرینی هستیم ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بازآفرینی شهری نظیر شیراز، نیاز به عزمی همه‌جانبه، مشابه تلاش و حرکتی شکل‌گرفته در قالب نهضت ملی مسکن دارد. 
محمودرضا طالبان در نشست ستاد بازآفرینی شهری شیراز بیان کرد: بازآفرینی شهری در شهرهای استان فارس و به‌خصوص شهر شیراز دارای ظرفیت بسیار خوبی است که با اهتمام و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و با تکیه بر بسته‌های تشویقی می‌توان اقدامات درخور شأن این حوزه ارائه کرد.
او اضافه کرد: اعطای تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت، تخفیف ویژه تعرفه‌ای نظام مهندسی، تخفیف و خدمات ویژه از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان همانند آب، برق، گاز، توجه و اهتمام ویژه شوراهای اسلامی شهر و روستاها و پیگیری فرمانداری‌ها از رویکردهای اصلی در رسیدگی به بافت‌های ناکارآمد شهری است. مدیرکل راه و شهرسازی فارس عنوان کرد: کارگروه ویژه رسیدگی به موضوع بازآفرینی شهری متشکل از مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس، معاون بازآفرینی شهری راه و شهرسازی فارس و مدیریت بازآفرینی شهرداری شیراز است و سایر دستگاه‌های مرتبط (فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی شهرها و...) نهایت همکاری را برای تحقق اهداف بازآفرینی شهری با این کارگروه به کار گیرند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی