[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

استاندار فارس: خبرنگاران ضامن سلامت لبخندها و اشک‌های مردم‌اند، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: خبرنگاران قضاتِ مستقلِ عادلی هستند که با انتقال صحیح خبرها، ضامنِ سلامتِ لبخندها و اشک‌های مردم‌اند و سنگینی بار صلاح و فسادِ افکار عمومی را بر دوش می‌کشند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، افزود: آنان کلام الهی «یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» را سرلوحه‌ رفتارِ حرفه‌ای خویش قرار داده و در این راه از سرزنش ملامتگران هراسی به دل راه نمی‌دهند.
در ادامه پیام استاندار فارس آمده است: عیارسنجی ضعف‌ها و قوت‌ها به مدد انصاف و ریشه‌یابی نابسامانی‌ها به قصد اصلاح و به دور از تخریب و غرض‌ورزی، از جمله اموری است که جز با تلاش صادقانه اصحاب رسانه میسر نخواهد شد.
این پیام در ادامه افزود: ۱۷ مردادماه فرصتی است برای تقدیم سپاس از تلاش‌های خبرنگاران و عکاسان عزیزی که از پنهان‌ترین زوایای رخدادها تا عمق خواسته‌های ملت را از پشت لنز دوربین یا کُنه کلماتِ مسطور به پرده می‌کشند تا عملکردها را به بوته نقد گذارند و با پیگیری مجدانه، روزگار را گامی به شادمانیِ مردمان نزدیک‌تر کنند.
در پیام استاندار فارس آمده است: بهترین سپاس‌ها تقدیم روایتگران لحظه‌های تاریخ، پاسدارانِ حریمِ قلم و کاتبان فریاد حق و عدالت، آنان که درد را می‌فهمند و انعکاس آن را، وظیفه‌ انکارنشدنی خویش می‌دانند.
هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان در تقویم رسمی به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی