[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

هشدار جدی نکو: همه با هم غرق می‌شویم!، روزنامه شیراز نوین

سرمربی استقلال در گفتگویی درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه و جذب بازیکنان خارجی به صحبت پرداخته است. به گزارش «ورزش سه»، جواد نکونام گفت: از همان روز اول تأکید داشتم مهدی قایدی و محمد محبی حفظ شوند، اما این اتفاق رخ نداد. شما به آمار عملکرد هجومی این دو بازیکن نگاه کنید؛ قایدی 12 گل زد و 4 پاس گل داد؛ سهم محبی هم 8 گل و 4 پاس گل بود. هواداران دوست داشتند این دو بازیکن بمانند ولی به هر حال رفتند و ما هم به تصمیمشان احترام می‌گذاریم. در خط دفاعی هم سیلوا و عارف غلامی را که هرکدام حدود 30 بازی انجام داده‌اند، از دست دادیم. حالا چطور ممکن است بعضی‌ها بگویند بازیکنی از دست نداده‌ایم و چیزی نشده! از سوی دیگر، حسينى دير به تيم اضافه شد و سعید مهرى مهم‌ترين روزهاى بدنسازى را از دست داد که این هم به خاطر سهل‌انگاری صورت گرفته بود. متأسفانه رضا میرزایی هم رباط صلیبی پاره کرد و تا نیم فصل کنار ما نیست.
چهل درصد تيم پارسال رفته‌اند، سرمربى هم نسبت به سليقه‌اش حق دارد چند بازيكن جديد بياورد و چند بازيكن را كنار بگذارد. تا اينجا ما حداقل به ٧-٨ بازيكن در حد نام استقلال نياز داريم. اینکه بعضی‌ها با بی‌ملاحضگی و ساده‌لوحانه چنین صحبت‌هایی می‌کنند، قابل‌باور نیست. من سخنم با هواداران استقلال است؛ آنها باهوش هستند و همه‌چیز را درک می‌کنند؛ به‌جاى اينكه مشكل را حل كنيم می‌خواهیم صورت مسئله را پاک کنیم و بگوییم مربی دروغ می‌گوید، ما بازیکن داریم! اگر دوستانتان سرمربی بودند جرأت داشتید این حرف‌ها را بزنید؟ من یک مثال بزنم؛ اگر همین اتفاق در تیم رقیب ما می‌افتاد و مثلاً پرسپولیس ترابی و صادقی به همراه گولسیانی و پورعلی گنجی را از دست می‌داد، آیا یک پرسپولیسی مصاحبه می‌کرد و می‌گفت اتفاقی نیفتاده و خدا را شکر بازیکن داریم؟! در حالى که پیشکسوت استقلال، خودش تیم ما را ارنج می‌کند و دست آخر هم می‌گوید حالا قایدی و محبی رفته‌اند ایرادی ندارد که! این حرف‌ها کارشناسی و فوتبالی نیست. نمی‌دانم چرا دوستان درباره شکل آماده‌سازی استقلال حرف نمی‌زنند؟ سه اردوی پیش‌فصل ما کنسل شد و دو اردوی داخلی داشتیم یا یک اردوی خارجی مدنظرمان بود که هیچ‌کدام جور نشد.
وی گفت: نباید اجازه دهیم کسی به اتحاد و همدلی ما ضربه بزند چون استقلال به اندازه کافی دشمن دارد. در چند فصل اخیر بارها از همین ناحیه، هواداران و تیم ضربه خورده‌اند. عده‌ای تلاش کرده‌اند بین تیم، طرفداران و پیشکسوتان تفرقه به وجود بیاورند؛ شک نکنید دوباره این کار را خواهند کرد؛ البته ما ترسی از آنها نداریم. اسم استقلال بزرگتر از همه آنهاست و خوشبختانه قدرت هواداران ما بیشتر از افکار پلید آنهاست. من تلاش کردم با وجود همه خطرات مقابلشان بایستم. تاوانش را هم می‌دهم، اما مهم اسم استقلال و موفقیت تیم است. تا وقتی اینجا باشم اجازه نمی‌دهم هیچ فردی به اتحاد ما لطمه بزند. قبلاً گفته‌ام لازم باشد دوباره خواهم گفت که بدانند از هیچکس هراسی ندارم؛ امسال سال جنگیدن برای موفقیت استقلال است. برای رسیدن به هدفمان باید درون و بیرون زمین بجنگیم. آخرین جمله‌ام خطاب به تمام ارکان باشگاه است؛ مجموعه تيم و مديريت در يک كشتى هستیم و هستند و كسانى در باشگاه كه در فكر غرق كردن كشتى هستند. اگر اين كشتى غرق شود، همه با هم غرق خواهیم شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی