[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قول جدید خطیر به استقلالی‌ها ، روزنامه شیراز نوین

علی خطیر از تشکیل کارگروه جدید در باشگاه استقلال پیرامون بحث مجوز حرفه‌ای خبر داد. به گزارش ورزش سه، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال ساعاتی پیش به دفتر کار مهدی تاج در فدراسیون فوتبال رفت تا در جلسه‌ای با او شرکت کند و پس از آن نیز گفت‌وگویی با خبرنگاران انجام داد.
خطیر در خصوص این جلسه عنوان کرد: این یک جلسه روتین به دلیل مشکلات فضای باشگاه‌داری بود؛ ما تقریباً مراوداتمان با فدراسیون روتین و روزانه است و بالغ بر بیش از 20 نامه با فدراسیون مکاتبات اداری داریم. مسئله‌ای که باعث شد امروز خدمت آقای تاج برسم، یک بخشی به خاطر این بود که در جلسه دیروز حضور نداشتم و باید به جلسه مهم‌تر می‌رفتم و به این خاطر عذرخواهی هم کردم.
وی افزود: امروز خدمتشان رسیدم و یک سری مسائل را در مورد حرفه‌ای‌سازی گفتم؛ ان‌شاءلله باشگاه استقلال را با برنامه مدون بحث حرفه‌ای‌سازی و با یک کارگروه ویژه پیش ببریم و پیگیری کنیم تا خدایی نکرده اتفاقی که امسال برای باشگاه استقلال روی داد و منجر به حذف شد، دیگر تکرار نشده و باعث آزردگی هواداران خوب استقلال نشود.
او در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال فصل بعد در آسیا حضور خواهد داشت یا به دلیل مشابه امسال امکان حذف این باشگاه وجود دارد، عنوان کرد: حداقل تا زمانی که من هستم اجازه نخواهم داد این اتفاق(حذف از آسیا) برای باشگاه اتفاق بیفتد.
خطیر با اشاره به محتوای جلسه با تاج توضیح داد: بحث دیگری که با آقای تاج داشتیم بحث بدهکاری‌هایی بود که بابت تبلیغات محیطی بین باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال وجود داشت و منجر به این شد که به صورت موقت پنجره نقل‌و‌انتقالات استقلال بسته شود و آقای تاج در این زمینه به ما قول دادند. 
این پرونده در کمیته استیناف در حال بررسی است و امیدواریم آقای تاج به‌عنوان پدر فوتبال که همیشه نگاه حمایتی را نسبت به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را داشته‌، همچنان داشته باشد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی