[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

با نشاط‌افزایی دشمن را ناامید می‌کنیم، روزنامه شیراز نوین


 سعیدرضا امیرآبادی- شیرازنوین
به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب و اشاعه مفاهیم ارزشی و فرهنگ دینی از مهم‌ترین رسالت‌های این مجموعه انقلابی است. حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان صبح سه‌شنبه 10 مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات نهادی عمومی و غیردولتی است که به منظور سامان‌دهی و مدیریت برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی و بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای فرهنگی و مردمی تشکیل شده است. وی با یادآوری این موضوع که این شورا برای هماهنگی بیبشتر بین نهادها در 12 مرداد 59 به دستور حضرت امام راحل(ره) شکل گرفت، اظهار داشت: برگزاری مراسم‌های عمومی در داخل و خارج کشور، تقویت و تحکیم ارزش‌ها، ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت نهادها از جمله اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای ملی و مذهبی با حضور گسترده مردم، گفت: تهدید دشمنان با حضور مردم در برنامه‌های عمومی و مناسبت‌های مختلف دفع شده و دشمن ناامید می‌گردند. او عنوان کرد: فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس اساسنامه در حوزه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، نظارت و راهبری در مناسبت‌های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی پیش‌بینی شده است.
ملک‌مکان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست‌گذاری اجرای برنامه‌هایی راهبری و نظارت در مناسبت‌های مهم نظیر روز جمهوری اسلامی، قیام ۱۵ خرداد، هفته افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، بزرگداشت۱۳ آبان، روز جهانی قدس، جشن‌های نیمه شعبان، دهه ولایت، امامت و دهه فجر مناسبت‌های ملی، مذهبی و سیاسی را برعهده دارد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، این شورا را بستر مناسبی برای تعمیق ارزش‌ها و توجه به شعائر الهی دانست و گفت: هدف دیگر این شورا تقویت وفاق ملی و وحدت کلمه و ایجاد ثبات و آرامش در جامعه است. وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های عمومی مثل راهپیمایی‌ها به قدرت نظام جمهوری اسلامی کمک می‌کند، افزود: برگزاری مراسم به ناامیدی دشمن منتهی می‌شود و جایگاه نظام را صحنه بین‌المللی پررنگ‌تر می‌کند. او افزود: جریان‌سازی فرهنگی، تقویت نشاط و افزایش سطح آگاهی و اطلاع عمومی جامعه و اعلام مواضع و مطالبات محوری مردم در این مناسبت‌ها مطرح می‌شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: سپردن کار به جوانان، استفاده از اندیشه آنها و ایجاد طراوت و تازگی در جامعه از رویکردهای جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی