[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تابستان کم‌آب شیراز و صدرا، روزنامه شیراز نوین

شیراز امسال همچون سایر شهرهای کشور یک تابستان بسیار داغ را سپری می‌کند؛‌ روزهایی که دما به مرز 50 درجه هم رسیده و حتی موجب شده است این گرمای بی‌سابقه تعطیلی سراسری را در کشور که شامل شیراز هم می‌شود، در چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 مردادماه رقم بزند.
اما چیزی که روزهای گرم تابستان را برای مردم شیراز و شهر صدرا سخت‌تر و طاقت‌فرساتر کرده است، قطع شدن‌های مکرر آب خانگی است که موجب شده امور روزمره در خانه برای مردم با مشکل مواجه شود.
این قطعی‌های مکرر آب به ویژه در شهر صدرا موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان این شهر جدید را که جمعیت قابل توجهی را هم در خود جای داده، در پی داشته است و حتی مهدی کشاورزی، سخنگوی شورای شهر صدرا هم از این موضوع گلایه کرده است. وی تأکید کرده که باید در خصوص ساعات قطعی آب به شهروندان شهر از قبل اطلاع‌رسانی شود.
شهروندان ساکن شهر صدرا از افت فشار و قطعی مکرر آب در این شهر گله‌مند هستند و بی‌آبی در فصل گرمای تابستان زندگی‌ آنها را دچار اختلال کرده است.
قطعی آب برای آنها که کولر آبی وسیله سرمایشی آنها در این فصل گرم است،‌ مشکلات دیگری رقم زده و باید از قبل آب جمع کنند و برای اینکه پمپ کولر نسوزد و خانه هم خنک شود، ناچار شوند به پشت بام بروند و مخزن کولر را مرتب چک کرده و در آن آب بریزند.
این کم‌آبی در انجام امور روزانه منزل مانند پخت و پز هم مشکلاتی ایجاد کرده و در مجموع تابستان گرم را به کام شهروندان تلخ و گرم‌تر از گرم کرده است که خود نیاز به چاره‌اندیشی دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی