[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

حمایت از ورزشکاران، تزریق انگیزه به جامعه است، روزنامه شیراز نوین

رئیس کل دادگستری استان فارس در دیدار با سرمربی، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: ورزشکاران الگوهای اخلاقی و اجتماعی جوانان هستند و حمایت معنوی از آنان حمایت از قشر جوان، شور و نشاط جوانی و تزریق انگیزه حرکت و پیشرفت به جامعه است.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در دهه دوم محرم گفت: ورزشکاران، قهرمانان و پهلوانان ایرانی به نسبت سایر ورزشکاران دنیا از امتیاز ویژه‌ای برخوردارند و آن هم توسل به ائمه اطهار(ع) است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضائیه در دیدار با ورزشکاران در خصوص حمایت حقوقی و معنوی از ورزشکاران بیان کرد: ورزشکاران الگوهای اخلاقی و اجتماعی جوانان هستند و حمایت معنوی از آنان حمایت از قشر جوان، شور و نشاط جوانی و تزریق انگیزه حرکت و پیشرفت به جامعه است.
حجت‌الاسلام موسوی در دیدار صمیمی با سرمربی، اعضا و کادر تیم ملی کشتی فرنگی کشور ضمن آرزوی توفیق، پیروزی و سربلندی برای همه ورزشکاران ایرانی به خصوص اعضای تیم ملی کشتی در مسابقات پیش رو عنوان کرد: ان‌شاءالله با تلاش و پشتکار فراوان در مسابقات آتی جهانی سبب برافراشته شدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی شوید و بتوانید دل رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز کشور را شاد کنید.
وی با اشاره به اینکه 3 تن از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی از جمله برادران گرایی و دلخانی از استان فارس هستند؛ نسبت به پرورش استعدادهای کشتی فرنگی در شهر شیراز تأکید کرد و افزود: پرورش استعدادها و بهره‌گیری از ظرفیت جوانان ورزشکار برای آینده ورزش کشور و جانشین‌پروری در این رشته ورزشی و رونق کشتی استان و کشور لازم و ضروری است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی