[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تلاش خبرنگاران را ارج می‌نهیم، روزنامه شیراز نوین

روز خبرنگار را خدمت شما عزیزان که در عرصه اطلاع‌رسانی و انعکاس رخدادهای مهم و مؤثر در جامعه فعالیت می‌کنید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
شما خبرنگاران با حضور در صحنه‌های مختلف، با قلم و دوربین خود نقش مهم و حساسی را در افزایش آگاهی و شناخت مردم از وقایع و مسائل مختلف برعهده گرفته و با تبیین و توضیح اهداف و برنامه‌های دولت و نهادهای مختلف، با نقد و انتقاد سازنده، با حمایت از حقوق مردم و با رصد و گزارش مشکلات و نیازهای آنان، به ترویج فرهنگ عمومی، به تقویت همبستگی و همدلی ملی و به گسترانیدن صلح و دوستی کمک می‌کنید.
شما خبرنگاران عزیز با حفظ اصول اخلاقی و حرفه‌ای خبرنگاری، صداقت و بی‌طرفی، با استفاده از منابع معتبر و نقل تمام جنبه‌های یک موضوع بدون چشمداشت و تحت تأثیر قرار گرفتن، با رعایت اصل حق مؤلف و بررسی دقیق هر مطلب، خبرنگارانی خوب و پیام‌رسانانی موفق هستید.
شما خبرنگاران، با تلاش‌های خود در زمینه اطلاع‌رسانی در حوزه آب، با پاسخ درخور به نظرات و پرسش‌های مخاطبان، به شفاف‌سازی فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت، افزایش آگاهی عمومی در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه آب، حفظ و صیانت از منابع آب و کاهش آلودگی، به روند آب‌رسانی کمک قابل تقدیری کرده‌اید. از شما خبرنگاران محترم که با حساسیت و مسئولیت‌پذیری نقش مؤثری در ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه دارید، قدردانی و تشکر می‌کنم. امیدوارم با همکاری و همفکری شما عزیزان، بتوانیم برای بهبود وضعیت منابع آب و رفع مشکلات و چالش‌های پیش رو قدمی هرچند کوچک برداریم.
روز خبرنگار مبارک.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی