[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شمارش معکوس برای استقرار مدیریت آموزش و پرورش شهر جدید صدرا، روزنامه شیراز نوین

شمارش معکوس برای استقرار مدیریت آموزش و پرورش شهر جدید صدرا

جلسه بررسی مشکلات حوزه آموزش و پرورش شهر صدرا در مسجد امیرالمؤمنین(ع) با حضور مسئولان شهر صدرا، فرهنگیان، دانش‌آموزان و والدین برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، امام‌جمعه شهر صدرا اجرای طرح دوشنبه‌های مدرسه‌محوری که دانش‌آموزان را به مسجد وصل می‌کند، خوب توصیف و اظهار کرد: باید مدیری آشنا به مسائل شهر صدرا که هم به حوزه آموزشی و هم به ساحت پرورشی دانش‌آموزان توجه دارد، منصوب شود.
عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز ضمن تقدیر از همکاری شرکت عمران صدرا برای اختصاص فضای اداری و آموزشی از آغاز شمارش معکوس استقرار مدیریت آموزش و پرورش شهر جدید صدرا با ۱۸ پست رسمی سازمانی خبر داد و گفت: با پیگیری نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و مکاتباتی که با وزارت انجام شد، با استقرار مدیریت مستقل آموزش و پرورش در شهر صدرا موافقت گردید که به زودی همکاران ما در این شهر مستقر خواهند شد.
تاکنون شرکت عمران صدرا از مجموع 18 مدرسه دولتی، 16 مدرسه را به طور کامل تأمین زمین و احداث کرده است و دو مدرسه دیگر را علاوه بر تأمین زمین، 50 درصد از هزینه ساخت را نیز برعهده داشته است. همچنین ساخت هنرستان 18کلاسه دخترانه را از مردادماه آغاز نموده و ساخت هنرستان پسرانه نیز در دستور کار این شرکت است. در آخرین اقدام شرکت عمران صدرا ساختمانی را برای استقرار آموزش و پرورش به این نهاد واگذار کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی