[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کتابخانه‌ها و مساجد تفاهم‌نامه امضا کردند، روزنامه شیراز نوین

طی نشستی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس و مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس، تفاهم‌نامه همکاری این دو نهاد به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی روز 16 مردادماه در نشستی با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در مساجد وجود دارد که از طریق تعامل و هم افزایی با نهاد‌ها می‌توان بالفعل شود. مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس خاطرنشان کرد: 680 کتابخانه در مساجد استان فارس فالیت دارند که نیازمند حمایت و به‌روزرسانی کتاب و تجهیزات هستند. بر اساس این گزارش، محمد حسین فیروزی نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان فارس، گفت: پویش رواق کتاب در سه رده سنی، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در سطح مساجد استان فارس برگزار می‌شود.
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان فارس خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس برنامه ریزی شده است و به برگزیدگان این پویش بیش از 30 جایزه ارزنده تعلق خواهد گرفت.
لازم به ذکر است، در این نشست تفاهم‌نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان به امضای طرفین رسید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی