[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار کلان‌شهر شیراز: ارتفاعات شیراز فرصتی ویژه برای گسترش ظرفیت گردشگری است، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز گفت: ارتفاعات این کلان‌شهر با توجه به وسعت و پراکندگی آن، به‌عنوان فرصتی ویژه برای گسترش ظرفیت‌های گردشگری هستند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه تکریم و معارفه مدیر پروژه ارتفاعات شهرداری این کلان‌شهر به تبیین اهمیت پروژه ارتفاعات و پراکندگی آن در دراک، بام شیراز، تنگ الله‌اکبر و سایر ارتفاعات شهر شیراز به عنوان فرصتی ویژه برای گسترش ظرفیت‌های گردشگری پرداخت.
او با تصریح بر نگاه مدیریت شهری به جایگاه مدیریت پروژه ارتفاعات به تبیین رویکردهای این حوزه پرداخت.
شهردار شیراز اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده در بام شیراز، اقدامات زیادی همانند پیاده‌راه سازی در بزرگ‌راه شهید سلیمانی و ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری از ارتفاعات منصورآباد تا اکبرآباد، زیباشهر و کوه نور در حال اجراست. اسدی همچنین با تأکید بر اهمیت گسترش ظرفیت گردشگری به ایجاد پروژه‌های زیرساختی و تفریحی نظیر پروژه آکواریوم که کلنگ آن زده شده، اشاره کرد. کاشت درختان مناسب با اقلیم شهر شیراز، اتمام پروژه کمربند سبز با عرض ۵۵ متر و برنامه‌ریزی جهت آبیاری درختان با استفاده از تصفیه خانه فاضلاب‌های محلی از دیگر اقدامات مدیریت شهری در راستای احیای پروژه ارتفاعات بود که این مقام ارشد شهری به آن پرداخت.
شهردار شیراز همچنین بر تسریع در اجرای پروژه‌های جاری و تعریف پروژه‌های جدید طبق اقتضائات ارتفاعات و خواسته‌های شهروندان تأکید کرد.
نایب‌رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز نیز بر وسعت و ظرفیت بی‌نظیر ارتفاعات این کلان‌شهر تأکید کرد.
محمود صفایی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی لازم طبق زمان‌بندی به سمت بهره‌برداری به‌موقع از پروژه‌های در حال انجام ارتفاعات حرکت کنیم.
لازم به ذکر است، در این جلسه که قائم‌مقام شهردار، معاونان، مدیران کل و مدیران شهرداری شیراز حضور داشتند؛ از زحمات ذاکر عباسعلی تقدیر و ابراهیم خداشناس به‌عنوان‌ مدیر پروژه ارتفاعات شهرداری معرفی شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی