[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نخستین‌های صنعت در نمایشگاه فارس ، روزنامه شیراز نوین

نخستین نمایشگاه «صنعت آرد، نان، شیرینی و آشپزی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز، کار خود را آغاز کرد.
به گزارش دریافتی شیرازنوین، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در خصوص نمایشگاه آرد، نان، شیرینی و آشپزی به خبرنگاران گفت: از اهداف و اولویت‌های این شرکت، اجرای عناوین نمایشگاهی است که برای نخستین بار در این سایت نمایشگاهی و در جنوب کشور برگزار می‌شود.
محسن نهاوندی با بیان اینکه اجرای عناوین نمایشگاهی جدید به توسعه بازار و کسب و کارهای مرتبط می‌انجامد، افزود: این عناوین جدید به جذابیت نمایشگاه‌ها از نگاه مخاطب و مردم کمک می‌کند و باعث می‌شود مردم بیشتری علاقه‌مند و جذب نمایشگاه‌ها شوند. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس ادامه داد: برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت آشپزی، تجهیزات آشپزخانه به همراه برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت آرد، نان و قنادی در راستای اجرای این سیاست است.
نهاوندی گفت: در این عناوین نمایشگاهی ۵۶ شرکت در حوزه‌های رستوران، فست‌فود، تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، لوازم و تجهیزات رستوران، کافی‌شاپ، قنادی و تجهیزات و صنعت آرد حضور دارند.
او خاطرنشان کرد: این نمایشگاه‌ها با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های فارس، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و آذربایجان شرقی در سالن‌های سرو، بهار و نرگس و در مساحت ۶۰۰۰ متری برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس بیان کرد: شهروندان و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز شنبه ۲۱ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی