[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پای مرغ بهترین ضد چروک پوست صورت چینی‌ها، روزنامه شیراز نوین

به گزارش کارگر آنلاین، مصرف منظم پای مرغ به سلامت استخوان‌ها و جوان‌سازی پوست کمک بزرگی می‌کند، همچنین برای رشد کودکان نیز مفید است.
پای مرغ یکی از غذاهای مصرفی پرطرفدار در چین است که با زیبایی و سلامتی بدن آن‌ها در ارتباط است. یکی از غذاهایی که در رستوران‌های چین طبخ می‌شود پای مرغ سرخ شده است. مصرف قابل توجه این ماده غذایی در میان کودکان و بزرگ‌سالان در این کشور ارتباط دارد.
زیبایی و جوانی پوست با مصرف پای مرغ
کلاژن ماده‌ای است که مانند یک چسب در بدن عمل می‌کند و سبب پیشگیری از چروکیدگی پوست می‌شود و برای زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد. برای داشتن پوستی صاف و سالم بدن شما به موادی همچون کلسیم و پروتئین نیاز دارد. کلاژن، پروتئین و کلسیمی‌که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ وجود دارد و به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می‌کند .
پای مرغ، کلاژن بالایی دارد که به پوست در بازسازی سلول‌ها کمک کرده و انعطاف پذیری پوست را افزایش داده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند، بنابراین برای زیبایی پوست، پای مرغ یک پیشنهاد عالی است.
از بین بردن چین و چروک زیر چشم و پیشانی با مصرف پای مرغ
کلاژن ماده دیگری است که برای جوانی پوست اهمیت دارد و در واقع هزینه‌های بالایی که برای از بین بردن چروک پوست افراد مربوط به تزریق در رابطه با این ماده است. مصرف پای مرغ به علت کلاژن بالا سبب نرمی‌ و انعطاف پوست ترک خورده و خشک می‌شود و چین و چروک‌ها از قبیل چروک دور چشم و چروک پیشانی و خطوطی که علائم پیری زودرس هستند نیز کاهش می‌دهد. مصرف این ماده غذایی سبب از بین رفتن جای آکنه‌ها و جلوگیری از بازگشت آن‌ها می‌شود.
تأثیر پای مرغ در تسریع درمان زخم‌ها
کلاژن و پروتئین‌ها و آلبومین موجود در پای مرغ، توانایی تسریع فرایند جایگزینی سلول‌های آسیب دیده را دارد و زخم‌ها را سریع‌تر درمان می‌کند و به رفع آسیب سلول کمک خواهد کرد.
پای مرغ برای حفظ سلامت ناخن‌ها
پای مرغ، حاوی اسید آمینه، گلیسین و همچنین پرولین است که می‌توانند به حفظ سلامت بدن و ناخن‌ها کمک کنند، پس کسانی که روزانه و به طور منظم پای مرغ مصرف می‌کنند، ناخن‌های سالم و قوی خواهند داشت. ژلاتین این ماده مغذی، به بدن کمک می‌کند تا کلسیم جذب شده توسط ناخن را فراوری کند.
پای مرغ برای تقویت سیستم ایمنی
پای مرغ، حاوی کلاژن و مواد معدنی مانند مس، منیزیم، فسفر، روی و کلسیم است که برای سلامتی مفید است و در مبارزه با بیماری و تقویت سیستم ایمنی نقش دارد.
پای مرغ برای افزایش قدرت مفاصل و جلوگیری از شکنندگی استخوان‌ها
میزان کلسیم در بدن با پیر شدن انسان، کاهش یافته و بازسازی سلول‌ها سخت می‌شود. مصرف منظم پای مرغ به دلیل داشتن مواد معدنی بسیاری مانند کلسیم، پروتئین، غضروف و کلاژن به تقویت مفاصل کمک کرده و از شکنندگی استخوان در پیری جلوگیری می‌کند.
کاهش فشار خون با خوردن پای مرغ
پروتئین کلاژن پای مرغ، سطح رنین پلاسما را پایین آورده و توانایی کاهش فشار خون را دارد. پای مرغ، حاوی پتاسیم است که برای افراد دچار پرفشاری خون مفید است.
تضمین سلامت لثه با مصرف پای مرغ
پای مرغ حاوی مقدار زیادی کلاژن، اسید آمینه و دیگر مواد ژلاتین ساز است که اعصاب لثه‌ها را تقویت می‌کنند.
پای مرغ برای رفع مشکلات گوارشی
تمام مواد مغذی مانند پروتئین، کلاژن، کندرویتین و گلوکزامین برای سلامت دستگاه گوارش عالی هستند.
حفظ تعادل هورمونی با پای مرغ
سطح روی در تعادل هورمونی بدن، اهمیت دارد. پای مرغ، حاوی روی است که می‌تواند یک سوم نیاز بدن را تأمین کند.
خواص پای مرغ برای کاهش استرس
پای مرغ انواع مختلفی اسید آمینه مانند آرژنین تولید می‌کند که به بدن در آزاد کردن هورمون‌هایی که باعث اضطراب و استرس می‌شوند، کمک می‌کند. خوردن پای مرغ به علت ژلاتین آن، باعث حذف کورتیزول اضافی می‌شود که در اثر استرس در بدن تولید می‌شود. مصرف پای مرغ می‌تواند باعث بهبود خواب در فرد شود و باعث بهتر شدن کیفیت حافظه و یادگیری می‌شود.
رفع روماتیسم با مصرف پای مرغ
مصرف پای مرغ برای کاهش خطر افزایش حمله‌های روماتیسمی، مفید است زیرا پای مرغ، حاوی کلسیم است که برای روماتیسم مفید است.
خواص پای مرغ برای کودکان
خوردن سوپ پای مرغ مناسب‌ترین دارو و منبع سرشار از کلسیم و ویتامین D برای کودکان، جوانان و بزرگ‌سالان است. پای مرغ غنی از موادی است که باعث غضروف سازی می‌شود. پای مرغ در بر دارنده سولفات کندورایتین است و مصرف آن باعث پیشگیری و بازسازی نکروز و جلوگیری از پوسیدگی مفاصل و غضروف‌ها می‌شود.
خواص درمانی پای مرغ
• درمان سرماخوردگی و ضعف شدید
• بهترین بهبود دهنده کمردرد یا دیسک کمر
• بهترین جایگزین برای قرص‌های غضروف‌ساز
• بهترین کمکی برای رشد کودک و نوجوان
• درمان بیماری راشیتیسم
• بهترین جلوگیری و ترمیم نکروز و پوسیدگی مفاصل و غضروف‌ها
• بهترین پیشگیری و درمان صدای مفاصل در حال فرسایش
• بهترین منبع گلوکزامین و سولفات کندورایتین

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی