[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

پروژه‌ها کمبود مالی ندارند، روزنامه شیراز نوین

 سیده رقیه یحیوی- گروه خبر:
تأمین منابع مالی و تزریق به‌موقع آن جهت پیشبرد اجرای پروژه‌های عمرانی از اهم فعالیت‌های مدیریت شهری است که شهردار کلان‌شهر شیراز بر آن تأکید دارد و می‌گوید: تمامی تلاش در این مقوله سخت در حال انجام است تا با این فرصت همدلی و همکاری بین مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، ۳ پروژه کلان در زمان مشخص به بهره‌برداری برسد و منجر به رضایتمندی شهروندان و امیدآفرینی شود.
به همین منظور مسائل پروژه‌های کلان عمرانی بزرگ‌راه سپهبد شهید سلیمانی، زیرگذر گویم و خط ۲ مترو مورد بررسی مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) قرار گرفت. مسائل پروژه‌های کلان عمرانی بزرگ‌راه سپهبد شهید سلیمانی، زیرگذر گویم و خط ۲ مترو مورد بررسی مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) قرار گرفت. شهردار کلان‌شهر شیراز در این جلسه به اهمیت این پروژه‌ها و ارزیابی پیشرفت آنها بر اساس برنامه زمان‌بندی پرداخت و از اقدامات مطلوب و روبه‌جلوی این پروژه‌ها قدردانی کرد.
محمدحسن اسدی با پردازش اقدامات انجام شده در بخش باقی‌مانده از فاز یک خط ۲ مترو اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها و بازدیدهای پیاپی که از این فاز صورت‌گرفته، پیش‌بینی می‌شود تا قسمت‌های باقی‌مانده در دهه فجر سال‌ جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز در خصوص فاز دوم خط ۲ مترو نیز گفت: برنامه‌ریزی زمانی صورت‌گرفته در این فاز که از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی و در ادامه تا میدان کلبه سعدی پیش می‌رود، ۲ سال است که تلاش برای بهره‌برداری در این موعد زمان‌بندی خواهد شد.
ا‌و در ادامه به مراحل اجرایی پایانی پروژه کلان بزرگ‌راه سپهبد شهید سلیمانی پرداخت و بیان کرد: تمامی تلاش‌ مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای بهره‌برداری از این پروژه کلان که مسیری اصلی در راستای تکمیل رینگ شرقی-غربی شیراز بوده، در همین سال جاری است.
شهردار کلان‌شهر شیراز همچنین با بررسی پروژه کلان زیرگذر گویم که محوری شریانی و تأثیرگذار در راستای اتصال این کلان‌شهر به استان‌های غربی است، از برطرف شدن عمده مسائل این پروژه نظیر تملک املاک مورد مسیر، جابه‌جایی تأسیسات آب، برق، گاز، مخابرات و فیبر نوری ابراز خرسندی و تصریح کرد: بخش اندکی از این مسائل باقی ‌مانده و در حال پیگیری است.
او که اجرای پروژه‌های کلان و تأثیرگذار را از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری جهت رفاه و آسایش شهروندان ذکر می‌کند، خاطرنشان کرد: این ۳ پروژه کلان در ۳ نوبت در حال فعالیت و طبق برنامه زمان‌بندی در حال پیشرفت است.
تأمین منابع مالی و تزریق به‌موقع آن جهت پیشبرد اجرای پروژه‌های عمرانی از اهم فعالیت‌های مدیریت شهری است که شهردار کلان‌شهر شیراز در این راستا تصریح کرد: تمامی تلاش در در این مقوله سخت در حال انجام است تا با این فرصت همدلی و همکاری بین مدیریت شهری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، این ۳ پروژه کلان در زمان مشخص به بهره‌برداری برسد و منجر به رضایتمندی شهروندان و امیدآفرینی شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی