[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رئیس دانشگاه شیراز: همایش تحقیقات جدید علوم انسانی برگزار شد ، روزنامه شیراز نوین

آیین گشایش «همایش تحقیقات جدید علوم انسانی» در دانشگاه شیراز برگزار شد. همایش تحقیقات جدید علوم انسانی که با هدف ارائه تازه‌ترین دستاوردها در زمینه علوم انسانی و همچنین افزایش تعاملات بین‌المللی درتالار دکتر مصطفوی دانشگاه شیراز برگزار شد.
در آیین گشایش این همایش بین‌المللی که با همکاری دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز و مؤسسه ذکوات عراق برگزار شد، ده‌ها تن از پژوهشگران عرب‌زبان از کشورهای ایران، عراق، کویت، عمان، مالزی، عربستان سعودی و فرانسه، به‌صورت حضوری و مجازی شرکت کردند. دکتر محمد مؤذنی،‌ رئیس دانشگاه شیراز در افتتاحیه این همایش، ضمن عرض خیرمقدم به شرکت‌کنندگان، گزارشی از جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه شیراز در حوزه بین‌المللی ارائه کرد. در ادامه این مراسم نیز دکتر سیداحمد فاضل‌زاده، رئیس کتابخانه منطقه‌ای و پایگاه استنادی جهان اسلام isc به معرفی فعالیت آن مجموعه و ضرورت توسعه فعالیت‌های بین‌المللی کشورهای اسلامی در حوزه علم پرداخت.
همچنین در این آیین دکتر وسام مطیری رئیس مؤسسه ذکوات عراق و دکتر محمد مرادی رئیس همایش و رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دکتر حسین مرعشی رئیس بخش زبان و ادبیات عربی دانشگاه شیراز سخنرانی کردند. همچنین، دکتر عجمی از عمان و دکتر کرباسی از عراق پژوهش‌های تازه‌ی خود را در حوزه علوم انسانی ارائه کردند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی