[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران ، روزنامه شیراز نوین

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری ششمین دوره آزمون صلاحیت حرفه‌ای گروه پرستاری با حضور 371 داوطلب خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محسن رازقی» افزود: این آزمون با هماهنگی‌های انجام‌شده از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی و بوردهای منطقه‌ای، در نوزدهم مرداد در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد.
او ادامه داد: آزمون صلاحیت حرفه‌ای گروه پرستاری، به دلیل یکسان بودن منابع، برای سه رشته پرستاری، اتاق عمل و هوشبری به صورت هم‌زمان برگزار می‌شود و برای دانش‌آموختگان این رشته‌ها نیز اهمیت بسیاری دارد.
دکتر رازقی توضیح داد: قبولی در این آزمون را می‌توان به عنوان یک ملاک استخدام پرستاران در مراکز مختلف درمانی به حساب آورد. همچنین پروانه صلاحیت حرفه‌ای پرستاران بر اساس پذیرفته شدن در آزمون صلاحیت حرفه‌ای، کسب امتیاز آموزش و تأیید صلاحیت اخلاقی و سلامت جسمی و روانی صادر می‌شود. این مقام مسئول در دانشگاه گفت: داشتن پروانه صلاحیت حرفه‌ای برای متقاضیان پست‌‌های مدیریتی و پرستاران متقاضی پروانه مراکز مشاوره خدمات پرستاری در منزل، الزامی است. 
در این آزمون که با هماهنگی مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تحت نظر معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد، 345 نفر در رشته پرستاری، 18 نفر در رشته اتاق عمل و 8 نفر در رشته هوشبری شرکت داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی