[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

هری کین تا ۲۰۲۷ در بایرن مونیخ، روزنامه شیراز نوین

هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی راهی بایرن مونیخ شد. به گزارش شیرازنوین، بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب هری کین داشت و این بازیکن در صدر فهرست بازیکنان مدنظر توماس توخل از ابتدای حضورش روی نیمکت این تیم جای گرفته بود. 
این مربی آلمانی به صورت جدی به دنبال تقویت خط حمله تیمش بود و تأکید داشت که بهترین گزینه برای پر کردن شکاف به وجودآمده در خط حمله بایرن پس از جدایی روبرت لواندوفسکی، این ستاره انگلیسی است. هرچند مدیران بایرن حتی پیش از حضور توخل و در زمان مربیگری یولیان ناگلزمان هم در فکر جذب این بازیکن بودند. 
آنها بلافاصله پس از پایان رقابت‌های فصل 23-2022 مذاکرات برای جذب این بازیکن را شروع کردند و پیشنهادی رسمی را به مدیران تاتنهام ارائه کردند، اما این پیشنهاد با پاسخ منفی از سوی آنها روبه‌رو شد؛ این اتفاقی بود که برای دو پیشنهاد دیگر بایرن هم رخ نداد. 
مدیران این باشگاه در نهایت تصمیم گرفتند تسلیم خواسته دنیل لوی، مدیر باشگاه تاتنهام، شوند تا هر طور شده این مهاجم را تا پیش از شروع فصل جدید به خدمت بگیرند و گفته می‌شود که پیشنهاد آخر آنها که مورد قبول تاتنهام واقع شده، نزدیک به 115 میلیون یورو بوده است. 
کین روز گذشته پس از کش و قوس فراوان و چند ساعت معطلی در فرودگاه لندن بالاخره راهی مونیخ شد تا در تست پزشکی بایرن شرکت کند و موفق شد این آزمایشات را هم به بهترین شکل پشت سر بگذارد. 
باشگاه بایرن دقایقی قبل خبر جذب این کاپیتان تیم ملی انگلیس را به صورت رسمی اعلام کرد؛ قرارداد او با این باشگاه چهار ساله و تا سال 2027 خواهد بود. آنها همچنین کلیپ ویژه‌ای برای معرفی او تدارک دیدند که کین در آن با کت و شلوار و پاپیون وارد سالن سینما می‌شود و در پایان رو به دوربین می‌گوید: «اکشن!» این کلیپ مورد توجه ویژه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی