[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

درخشش ستاره سابق فجر شهید سپاسی در ترکیب نماینده مازندران فرشید؛ تعویض طلایی رحمتی، روزنامه شیراز نوین

3 بازیکن سابق استقلال در تیم‌های جدیدشان شرایط متفاوتی را در اولین بازی در لیگ بیست‌وسوم تجربه کردند.
به گزارش فوتبال 360، جواد نکونام برای تقویت فهرست استقلال جهت شرکت در لیگ بیست‌وسوم امید زیادی داشت تا چند بازیکن لژیونر فصل گذشته فوتبال ایران را بتواند به فهرست استقلال اضافه کند. نکونام به دنبال آن بود تا بازیکنانی مانند محمد نادری، سعید عزت‌اللهی، امیرحسین حسین‌زاده و البته سامان قدوس را در لیگ بیست‌وسوم در اختیار داشته باشد، اما با وجود آنکه نام این بازیکنان در فهرست نکونام بود، مدیران باشگاه در زمینه جذب آنها نتوانستند موفق عمل کنند.
عزت‌اللهی همچنان شرایط نامشخصی در فوتبال دانمارک دارد و تحت قرارداد باشگاه وایله است و سامان قدوس هم جزو بازیکنان آزاد و بدون تیم محسوب می‌شود. با این‌حال، نادری و حسین‌زاده بعد از آنکه استقلالی‌ها در جذب‌شان ناکام بودند، بر تصمیم خود برای بازگشت به فوتبال ایران پافشاری کردند و در کنار این دو بازیکن می‌توان به فرشید اسماعیلی، هافبک سابق استقلال هم اشاره داشت که سرانجام کارت بازی‌اش برای حضور در لیگ برتر ایران صادر شد تا 3 استقلالی سابق، چهره‌های ویژه هفته نخست باشند.
*اسماعیلی در نقش تعویض طلایی
فرشید اسماعیلی بعد از آنکه از استقلال جدا شد، به فوتبال قطر رفت و کار خود را در العربی آغاز کرد؛ حضور اسماعیلی در فوتبال قطر چندان به درازا نکشید و او خیلی زود تصمیم گرفت با به فوتبال ایران برگردد و فصل گذشته با فولاد خوزستان قراردادش را امضا کرد. 
هافبک سابق استقلال در شرایطی‌که قرار بود به جمع شاگردان علی‌رضا منصوریان اضافه شود و این سرمربی باتجربه هم حساب ویژه‌ای روی درخشش اسماعیلی باز کرده بود، با پارگی رباط صلیبی مواجه شد تا نامش در فهرست فولاد در فصل گذشته جای نگیرد.
اسماعیلی بعد از ناکامی در بازگشت به فوتبال ایران در پیراهن فولاد، در نقل‌وانتقالات تابستانه به‌عنوان بازیکن آزاد، راهی نساجی مازندران شد و در هفته نخست لیگ بیست‌وسوم هم توانست فرصت بازی در ترکیب تیم قائمشهری را به‌دست آورد. فرشید اسماعیلی البته در ترکیب اصلی مازندرانی‌ها نبود و با نظر مهدی رحمتی به‌عنوان بازیکن جانشین به ترکیب نساجی اضافه شد که توانست در قامت گل‌ساز برای تیمش بدرخشد و در اولین بازی‌اش در لیگ بیست‌وسوم، اولین پاس گل خود را به‌ثبت رساند تا بازگشت رویایی را تجربه کند.
*ناامیدکننده‌ترین پاسخ به اعتماد خمس
محمد نادری که یکی از چهره‌های جنجالی بازار تابستانه بود، سرانجام بعد از رفع موانع قانونی به فهرست تراکتور نامش اضافه شد؛ آن‌هم در شرایطی‌که پاکو خمس اصرار ویژه‌ای به ثبت قرارداد نادری داشت. سرمربی تراکتور با وجود در اختیار داشتن سعید آقایی، در هفته نخست تصمیم گرفت تا به نادری میدان بدهد، اما مدافع چپ سابق استقلال نتوانست در ترکیب تراکتور عملکرد خوبی را از خود به‌جای بگذارد و یکی از چهره‌های ناموفق هفته بود. 
امیرحسین حسین‌زاده هم در نقشی متفاوت در قامت تک‌مهاجم تراکتور تبریز با نظر پاکو خمس به میدان رفت که حسین‌زاده هم نتوانست انتظارات را برآورده کند و یکی از خنثی‌ترین بازیکنانِ ترکیب تراکتور در دوئل با سپاهان نبود. عملکرد ضعیف مهاجم جدید سرخ‌پوشان تبریزی باعث شد تا او پیش از دقیقه 90 از ترکیب تراکتور خارج شود و سعید کریم‌آذر جانشین حسین‌زاده شد که در اتفاقی جالب‌توجه، کریم‌آذر توانست در نقش گلزن بدرخشد تا جایگاه خرید تابستانی تراکتور در ترکیب سرخ‌پوشان تبریزی به خطر بیفتد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی